Lääkäri sanoi että mulla on löysä kohtu...??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nii-in
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nii-in

Vieras
Kun kävin papa kokeessa tänään niin juteltiin ehkäisyistä samalla, ja kokeen jälkeen hän totesi ettei mulla varmaan kierukka pysyiskään kun on niin löysä kohtu. Mitähän tämä tarkottaa kun en älynny kysyä tarkemmin? Onko muille sanottu näin?
Kaks lasta olen synnyttänyt alakautta, nuorin kohta kaksi vuotias.. Tarkottaako tämä sitä( kin ) että on ns löysä alapää muutenki...? Alkoi jälkeenpäin mietityttämään asia.

Varmaan löysä kohdunsuu? Lantionpohjalihasjumppaa vaan.

En tiedä mitä tarkoitti, mutta sanoi selvästi että löysä kohtu, kierukka ei ehkä pysy siellä.. Lantionpohjalihasjumppaa olen joskus kokeillu, tai olen ostanukki ne kuulat, mutta ei oikeen oo tullu käytettyä paljoa kun ne ei ollu miellyttävän tuntuset ( joku halkasija siinä, ja aina osuu kipiästi kun ottaa pois/laittaa sisään :( ) Oisko synnytyksissä niin kovasti venyny sitten....

No ihan kohdunsuuta tarkoitti, eikä sitä pysty lantionpohjalihaksilla tukemaan. Eli et ole "löysä" vaan kohdunsuu rakenteeltaan on löysä. Sinne ei kuule silti siitin mahdu...

Huhuu, oisko vielä muita mielipiteitä? Alkoi mielessä pyörimään nyt tosissaan tämä asia ja googletinki, muttei tullu mitään semmosta vastausta mitä hain..

[QUOTE="Heh";22820247]No ihan kohdunsuuta tarkoitti, eikä sitä pysty lantionpohjalihaksilla tukemaan. Eli et ole "löysä" vaan kohdunsuu rakenteeltaan on löysä. Sinne ei kuule silti siitin mahdu...[/QUOTE]

Ai, minä olin tietämätön sitten :) Mutta kerroppa mistä se vois johtua, ja voiko sille tehdä mitään?
Minä jo ajattelin että mulla on löystyny siis koko helahoito... :D Pitäis vissiin tutustua tuohon kohtuun kuvallisesti tarkemmin...

miks et kysyny siinä samalla että siis mitä se niinku tarkottaa..? :) mä aina kysyn kaikki jos vaan siinä hetkellä tajuaa.. usein kyl on käyny niin et sit lähtee huoneesta ulos ni ainii se piti kysyä!

miks et kysyny siinä samalla että siis mitä se niinku tarkottaa..? :) mä aina kysyn kaikki jos vaan siinä hetkellä tajuaa.. usein kyl on käyny niin et sit lähtee huoneesta ulos ni ainii se piti kysyä!

Niin, sepä se kun alkoi järjenjuoksu pelaamaan taas vasta kun lähdin sieltä... :) Ois ollu järkevintä kysyä samalla asiasta sielä, tiedän. Nyt jäi mieltä vaivaamaan.

onko ilmaantunu muita tietäviä paikalle? vieläki vaivaa.. ei lääketieteessä tosiaan ole termiä löysä kohtu, mutta empäs hoksinu sillon kysyä mistä tämä johtuu tms.

oisko muille lääkäri maininnut mitään samantapaista esim kierukkaa laitattaessa? tai muuten? asia ei silleen vaivaa, mutta kuitenki niin paljon vaivaa että joskus pulpahtaa mieleen..

Yhteistyössä