H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;22817781:persut on rähinä puolue. joka ei osaa neuvotella asioita muuta kuin rähisemällä ja rähjäämällä ja mustamaalaamalla muiden puolueiden jäseniä
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;22817781:persut on rähinä puolue. joka ei osaa neuvotella asioita muuta kuin rähisemällä ja rähjäämällä ja mustamaalaamalla muiden puolueiden jäseniä
en yksikään noista. tunnen vaan tarpeeksi persuja ja olen kyllä kuullut heidän toimintatavoistaan.Oletko kenties katkera viherpiipertäjä, demari, rkp:n vai kepuumuksen fani
Mä äänestän persua :vampire: äänestin viime vaaleissakin ja sitä edellisissä :vampire:
Pertti "Veltto" Virtanen (Oma persoona jo sinällään. En ole ihan varma, mutta ei ole tainut itse saada aikaan yhtään ehdotusta mihinkään suuntaan, äänestää monesti tyhjää tai loistaa poissa olollaan.
Markku Uusipaavalniemi (Jotain kirjanpitosotkuja omassa curlinghallihankkeessaan. Loikkasi keskustasta perussuomalaisiin. Keskustapuolueen kanta erosi monesti Uusiksen kannasta ja teki monia "erikoisia" äänestysvalintoja keskustan leivissä.)
Ritva "Kike" Elomaa (ehdokkaan, ei kyllä päässyt etenemään)
Jussi Halla-aho (Lukuisia kanteluja ja tutkintapyyntöjä, varsinkin hänen blogiaan koskien. Syytetty kansan kiihottamisesta. Ehkä kuitenkin yksi älykkäimmistä PS:n ehdokkaista, oli hänen kantansa mikä hyvänsä.
Häpeäisitte edes. Halme teki enemmän kuin yksikään edustaja tähän asti ja yhtä lyhyessä ajassa. Se mies ajoi juuri niitä asioita aktiivisesti joita ihmiset hänet äänestivät ajamaan. Ja kaikki nämä aloitteet on luettavissa eduskunnan sivuilta. Voisit näin äkkiseltään lonkalta sanoa yhdenkin asian mitä yksikään edustaja on yksinään saanut aikaan? Ai, et osaa vai? No pitäishän se nyt osata kuin tuollaista heittelet.
Ja minä äänestän persuja koska heidän listoillaan on ehdottomasti eniten koulutettuja ja päteviä ihmisiä. Ei kannata toistella median mantroja vaan ajatella itse ja katsoa itse niitä ehdokaslistoja. Silmä käteen ihmiset ja vähän viitseliäisyyttä. Katsokaa nyt mitkä puolueet ovat täynnä missejä ja hölöhölö-julkkiksia.
No, mutta sinä sanoitkin ettei Halme saanut mitään aikaan. Etkä kyllä sano että mitä kukaan muukaan olisi saanut aikaan. Yksi Halmeen aloitteista meni jopa läpi, maksuttomat hautaustoimet veteraaneille.
No, ainakin Halmeesta opittiin se että ei kannata puhtaasti rasisteja ottaa ehdokkaaksi, vielä kun muut puolueet oppisivat olemaan ottamatt missejä, muusikoita ja tyhjäntoimittajia....
Joka puolueesta löytyy niitä helmiä ja sitten taas niitä edustajia, joilla on tarkoitus vaan herättää median mielenkiinto.
Mutta on kiva liittyä persuja mollaavaan kuoroon, eikö? Kiva tunte olonsa niin paljon paremmaksi ihmiseksi kun ei ainakaan persuja ole äänestämässä. Olihan niillä se Halmekin aikoinaan, hui kamala. Ties mitä nyt keksivät!