Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22816363:patsaissa uupuu:
8+8
8
4+6 nää kaikki siis keskeltä
ve... 12
hesa 12 ja 9+4 -> jos sulla on toiselta puolelta sana, 9+4 on helppo
ru...vi.. 6
Mulla puuttuu noiden lisäksi vap. pats. 7.
8+8
8
ve... 12
hesa 12 ja 9+4 -> jos sulla on toiselta puolelta sana, 9+4 on helppo
ru...vi.. 6
ja keksinkin sen heti, mitenhän en oo aiemmin tajunnut koittaavinkkaatko ylempää, alempi on eräällä sillalla
manhattan 6...Se toinenkin 6+5 on nimitys samalla patsaalle. Loppuu samoin kuin se toinenkin.
Autatko Eva mua tuolta Manhattanista alas? 6 tai 12?
eräässä suomen kaupungis on saman niminen patsasMulla puuttuu noiden lisäksi vap. pats. 7.
8+8
8
/QUOTE]
- Patsas Buckingham Palacen vieressä
- Tuon ammattilaisen niminen paikka lapsille
- Kaveri, jonka patsas on New Yorkissa
TV-ohjelma :Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22816440:sivuhuomautuksena kerron et mul on tv-ohjelma ruutu täys jos apuja tarvitte
Kaksi viimeistä vinkkiä meni ohi. Minkä ammattilaisen? Mulla puuttuu siis vielä 10+5 ja 11+4 siitä ruutujen rajalta, haluaisitko auttaa niissä?Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22816363:patsaissa uupuu:
8+8
8
/QUOTE]
- Patsas Buckingham Palacen vieressä
- Tuon ammattilaisen niminen paikka lapsille
- Kaveri, jonka patsas on New Yorkissa
7+8 löyty wikin haulla (ei siis löytyny ton sarjan sivulta, mut näyttelijä siitä)tT, jos sais apuja tv-ruudun 2+3+5+5 jatko eli 7+8 ja talon 7+7 jatkot?
juu et oo ainut jolla meni ohi[QUOTE="vieras";22816408]
Kaksi viimeistä vinkkiä meni ohi. Minkä ammattilaisen? Mulla puuttuu siis vielä 10+5 ja 11+4 siitä ruutujen rajalta, haluaisitko auttaa niissä?
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22816531:tuon tv-ohejlamn löysin wikin listasta Luokka:Saippuasarjat Wikipedia
ja sitä kautta avautuu toi taloki (näyttelijä)
:flower: Oon lyönyt päätä seinään ton kans ja sitten se oli kuitenkin noin helposti wikitettävissä...Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22816569:7+8 löyty wikin haulla (ei siis löytyny ton sarjan sivulta, mut näyttelijä siitä)
multa puuttuu samat..Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22816701:ny:stä puuttuis man... 6+8, cent... 3+4 ja har... 11+4 LÖYTY
patsaasta: keskeltä 4+6 LÖYTY, ob... 6, hesa 12 ja vei.. 12
se on yks sarja jota tuli eilenki monta jaksoa neloseltaMulla puuttuu Nykistä noiden tT:n mainitsemien lisäksi vasemmalle alaviistoon lähtevä 12, joka yhdistyy 3+3 (puuttuu) ja vap-sanojen kanssa. Osaako joku auttaa noissa?
vaikka..Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22816786:voidaanko kohta mennä vaikka metalliruutuun?