Relaatiot 19!! :)

• Viestiketjun aloittaja relaatio
  • Ensimmäinen viesti
meini
Alkuperäinen kirjoittaja Viraileva tähti;22814912:
Riittäiskö tälläinen vinkki,että sellaista sinistä limsaa on ollut aikoinaan myynnissä (olisko 15-vuoden sisällä). :D
no ei kyllä kauheesti ku oon niin nuori että limsaa juonu ehkä 10 vuotta :D mutta onneks google tietää :D

[QUOTE="Vieraileva tähti";22814946]Etsin sitä kokoajan, mutta vaikuttaa aika epätoivoiselta.

Ääh, en myöskään löydä sitä MKP:tä ja 1970-..... yhdistävää 4+13, vinkkejä?[/QUOTE]

Mulla ei ees oo vielä tota MKP:täkään, hämärä muistikuva jostain muisteluista mutta siihen se sitte jääki. :D

meini
[QUOTE="Vieraileva tähti";22814946]Etsin sitä kokoajan, mutta vaikuttaa aika epätoivoiselta.

Ääh, en myöskään löydä sitä MKP:tä ja 1970-..... yhdistävää 4+13, vinkkejä?[/QUOTE]

huomasitko että siinä on : ?

meini
[QUOTE="Vieraileva tähti";22814966]Telvision wiki-sivulta löytyy se osa, mikä on tän nimen osassa ja siihen eteen tulee vielä jotain:) Helpottaisko tää?

Meini: Huomasin, mutta en siltikään löydä mitään sopivaa.[/QUOTE]

ko. ohjelmat ylen kotisivulta löytyy helposti

[QUOTE="Vieraileva tähti";22814966]Telvision wiki-sivulta löytyy se osa, mikä on tän nimen osassa ja siihen eteen tulee vielä jotain:) Helpottaisko tää?

Meini: Huomasin, mutta en siltikään löydä mitään sopivaa.[/QUOTE]

Unohdin että tuosta oli jo mainittu, nyt tärppäs! Kiitos. :D

ee
MITÄ SANOJA LÄHTEE LAAKSO sanasta ??? ei muumi eikä kuninkaan ??????

Kumma juttu kun kukaan voi kertoa. .

mulla on monta ruutua valmiina ja kopioin kaikki vastaukset tänne, jos minua ei voida auttaa.

sama juttu aina, tenonjokivarret ym kyselevät itselleen koko ajan vastauksia ja kun saavat omansa valmiiksi niin häviävät kuin peiru saharaan. Niin tyypillistä

MITÄ SANOJA LÄHTEE LAAKSO sanasta ??? ei muumi eikä kuninkaan ??????

Kumma juttu kun kukaan voi kertoa. .

mulla on monta ruutua valmiina ja kopioin kaikki vastaukset tänne, jos minua ei voida auttaa.

sama juttu aina, tenonjokivarret ym kyselevät itselleen koko ajan vastauksia ja kun saavat omansa valmiiksi niin häviävät kuin peiru saharaan. Niin tyypillistä
noihin laakso juttuihin on vinkkejä annettu täällä kyllä, siel on kirjoja ja laaksoja, wikistä ja googlesta löytyy

ee
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22815434:
noihin laakso juttuihin on vinkkejä annettu täällä kyllä, siel on kirjoja ja laaksoja, wikistä ja googlesta löytyy
ja laakso on niin laaja alue että en löydä mitään wikistä
voisko joku vihjata samoin kuin MUIHINKIN kohtiin

rosehip ei jaksa kirjautua
ee, Se verkkokirjaston käyttäminen on tuottanut monella tuloksia laakso-ruudussa, monta on vinkattu täällä ja osa taitaa puuttua vielä kaikilta.

Mä tarttisin pariin kohtaan lisävinkkiä. Se terror.-ruudun pommi-fat boy 9? Entäs tuo MKP;n jatko, onko se joku tv-sarja? Ja sitten vielä metalli-ruudun vedestä jatko 5? Ummet ja lammet jo kokeillut...

ee, Se verkkokirjaston käyttäminen on tuottanut monella tuloksia laakso-ruudussa, monta on vinkattu täällä ja osa taitaa puuttua vielä kaikilta.

Mä tarttisin pariin kohtaan lisävinkkiä. Se terror.-ruudun pommi-fat boy 9? Entäs tuo MKP;n jatko, onko se joku tv-sarja? Ja sitten vielä metalli-ruudun vedestä jatko 5? Ummet ja lammet jo kokeillut...
mkp:n jatko löytyy ylen kyseisen ohjelman sivulta :)
mie en oikein osaa muuten vinkata tota 9, ku et semmonen pudotettiin esim. hiroshimaan (kai tää oli se jota kysyit)

Yhteistyössä