"Lelle"
Voitko vihjaista sitä leffaa? Mulle ihan outo.Missä noi ke..to:t edes on? Mikä on Manhattanin alapuolella 12, joka yhdistyy leffaan?
Muuten multa puuttuu nuo kaikki samat...
Voitko vihjaista sitä leffaa? Mulle ihan outo.Missä noi ke..to:t edes on? Mikä on Manhattanin alapuolella 12, joka yhdistyy leffaan?
Muuten multa puuttuu nuo kaikki samat...
rakettimiesAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22813924:mie huutelen vieläki sen so...po:n perään ja sen raketista 6+3
en luovuta
kiitosCulkinin pojan hittileffan kakkososa.
terrorismi:sori, mulla ei ole noista mitään, mutta voitko vinkata noita mitä kysyin yllä?
Tarkoitin pommi-isku 4 kirjaimista, en pommi.onko sulla steen1 6+5 ja tosta vikasta (4+7) lähtevä 4?
8+9 löyty jostain wikin kuuluisia seinäjokelaisia kauttaAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22814313:no ku ei kerta muu auta niin kysytään jälleen kerran
eli se so...po... 6 oliko jollain se?
entä saako lisävinkkiä tohon seinäj.. 8+9
mie oon tyhmä ja mietin liikaa8+9 löyty jostain wikin kuuluisia seinäjokelaisia kautta
sopo 6.. ota 3 ekaa kirjainta soposta suoraan äläkä mieti liikaa..
löysin! mäki oon sitä pyörittänyt toista päivääVoiskohan tota viiniä vähän enemmän vinkata kun sitä on kuiten koko päivä jo tuloksetta pyöritelty?
Voisitko viini 12 vinkata hieman,et mistäpäin löytäisi?löysin! mäki oon sitä pyörittänyt toista päivää
on itseasissa rypäle
se on rypälelaji, joka tunnetaan etelä-afrikassa nimellä steenVoiskohan tota viiniä vähän enemmän vinkata kun sitä on kuiten koko päivä jo tuloksetta pyöritelty?