G: kauanko seurustelua ennen avoliittoa?

  • Viestiketjun aloittaja "adalmiina"
  • Ensimmäinen viesti
"adalmiina"
siis, kauan seurustelitte miehenne kanssa ennenkuin muutitte samaan osoitteeseen? ja iät yms elämäntilanne sillä hetkellä?
muutitteko jommankumman kotiin vai kokonaan uuteen?
 
"tiipii"
Me muutimme mun asuntoon n.8kk:tta seurusteltuamme ja toivotun plussan saatuamme. Sitä ennen yövyimme miten milloinkin kummankin asunnossa tasapuolisesti.. Ja naimisiin menimme n.10 kk;tta tapaamisestamme ja olemme olleet naimisissa kohta 22 vuotta, ja meillä 6 lasta.
 
joku 1v 4kk seurustelua, mies muutti mun luokse. minä olin silloin 19 ja mies 20.

Miten te, joilla seurustelua 3vrk tai viikko ennen yhteenmuuttoa, miten olette asian näin ratkaisseet? En kysy pahalla vaan uteliaisuuttani, koska itse en uskaltaisi muuttaa yhteen noin pian seurustelun aloittamisesta..
 
"Anna"
Noin 24h ekasta tapaamisesta, mä vaan jotenkin jäin miehen luo Englantiin kun koneessa tavattiin. Kun palattiin sitten Suomeen, mä vaan hain mun kapsäkit ja kärräsin ne toiselle puolelle Suomea :D

Ollaanhan me ainakin vielä toistaiseksi yhdessä, oltu reilu 7 vuotta.
 
Ei seurusteltu ollenkaan ennen häitä, yhteen muutettiin puolisen vuotta häiden jälkeen, vauva syntyi kolme vuotta häiden jälkeen.
Yhteistä matkaa on ollut nyt 5 vuotta.
Niin minä olin 33v ja mieheni 23v.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Muutama viikko seurusteltiin, kunnes mies periaatteessa muutti mun luo (kirjat silti muualla, mutta avain oli mun asuntoon ja joka yö siellä). Epävirallisesti muutin sitten miehen rakentamaan taloon 6kk seurustelun jälkeen ja pari kk tämän jälkeen irtisanoin oman asuntoni ja virallisesti muutin miehen luo. Vuoden seurustelun jälkeen naimisiin ja kohta vuosi naimisissa. Tavatessa minä olin 22v ja mies 27v. Nyt siis ikää 24 ja 29, esikoisen la helmikuussa.
 

Yhteistyössä