Relaatiot 19!! :)

• Viestiketjun aloittaja relaatio
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Lelle";22810006]Maaseutu ruutu
Pääsana ................ (16)
siitä lähtevä ........ (8)
Navetta ............ (12)
Maa... ........ (8) mitä siel harjotetaan
Kylä alempi ........... (11)
Kylä ......... (9)
Kyläk... ..... (5) kumpi 5? toinen on se paikka mis on kyläk.. ja toinen on muu nimitys k:lle
Ka.. ..... (5) ...... (6)
Ka.. ....... (7)[/QUOTE]

tuos jotain

Sitä maaseudun 16-sanaa kantsii lähtee miettimään toiselta puolelta, että mikä se li-sanan toinen nimitys on ja sit toi tulee ihan itsestään. :)

Mietiskelen tota kyläk:n alapuolen 5-sanaa, eikä kyllä raksuta mitään synonyymejä tuolle sanalle..

Hei kiitti maaseudun vitosesta, eihän tämmönen pönde tommosia sanoja tiiä. :D

auttakaa muakin
Sitä maaseudun 16-sanaa kantsii lähtee miettimään toiselta puolelta, että mikä se li-sanan toinen nimitys on ja sit toi tulee ihan itsestään. :)

Mietiskelen tota kyläk:n alapuolen 5-sanaa, eikä kyllä raksuta mitään synonyymejä tuolle sanalle..

Hei kiitti maaseudun vitosesta, eihän tämmönen pönde tommosia sanoja tiiä. :D

Mistä toiselta puolen? Tuo M..S.. ei ainakaan aukee eikä sinne oo muualta ruutuja mulla ainakaan tulossa. Joten ois kiva saada vihjeitä tätä kautta?

"Lelle"
Alkaa kyrsiä koko maaseutu ruutu

Eurooppa ruutu
Suomen alapuolella .... (5)
vasemmalla alhaalla ..è... (6)
ylhäällä oikealla ....é..-..-....... (18) (molemmat muut sanat on, tätä en löydä)
Norja ..... (6) (molemmat)
J... K...... ..... (5)

"Lelle"
[QUOTE="Lelle";22810350]Alkaa kyrsiä koko maaseutu ruutu

Eurooppa ruutu
Suomen alapuolella .... (5)
vasemmalla alhaalla ..è... (6)
ylhäällä oikealla ....é..-..-....... (18) (molemmat muut sanat on, tätä en löydä)
Norja ..... (6) (molemmat)
J... K...... ..... (5)[/QUOTE]

Keksein nuo norjaan liittyvät - liittyvät kuninkaallisiin.

meini
[QUOTE="Eva";22810442]voisiko näihin saada vinkkiä pientä ;

maaseutu
maaseutu 11 (vasemmalla) wikin maaseutu sivulla ekassa kappaleessa - muuta perusmuotoon
lehmä 12
maaseudun 4 kirjaimisen 11 wikistä löytyy sillä 4-kirjaimisella
maaseudun 4 kirjaimisen 9
kauppa 7
re.....ka.... 11[/QUOTE]

onko sulla se re... ka... 3 jo, vinkkiä kaipaan

meini
[QUOTE="Eva";22810594]Kiitos!

selvennetään että se maaseutu 4 mulla on
mutta sen 4 jatkeet 11 sekä 9 kateissa

se 3 kirjaiminen.. kahvin tapainen -annetaan tämä alkuvinkiksi..[/QUOTE]

niin mä ainakin käsitinkin.. siksi annoin vinkinkin noin

meini
[QUOTE="Eva";22810661]mutta toi minkä löydän se ei mee missään muodossa..
et haluaisi lisävinkkiä antaa 9 ja 11 kirjaimisiin sanoihin?[/QUOTE]

kirjoita se nelikirjaiminen wikin hakukenttään ja lueskele niitä sanoja joita se näyttää.. ja jos ei sovi niin kokeile 4-kirjaiminen +o, nelikirjaiminen +p, nelikirjaiminen +ö jne. niin kyllä ne sieltä tulee - sillä periaatteella mä oon löytänyt monta sanaa ympäri pelin nyt ja aiemmissa

"Eva"
kirjoita se nelikirjaiminen wikin hakukenttään ja lueskele niitä sanoja joita se näyttää.. ja jos ei sovi niin kokeile 4-kirjaiminen +o, nelikirjaiminen +p, nelikirjaiminen +ö jne. niin kyllä ne sieltä tulee - sillä periaatteella mä oon löytänyt monta sanaa ympäri pelin nyt ja aiemmissa
4 kirjaimisen 9 jatketta ei löytynyt tuolla tekniikalla ja kävin joka ikise kirjaimen läpi,jote voisko siihen sen vihjeen saada?

Yhteistyössä