Lapsi helan omistajat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ninni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla on kultainen kalevalan hela. Olen istuttanut siihen esikoisestani yhden timantin. Valitettavasti en käytä sitä koskaan... :/ viimeksi ollut kaulassa yli 3 v sitten!

Mulla on yksi kultainen mihin on istutettu molemmista lapsista kivet. Mä suosin yksinkertaista ja mun mieleen useampi hela on liikaa. Enkä tiiä uskaltaisinko ees pitää useampaa kultaista kaulassa kun ne helat on aika arvokkaat.

Mulla on sekä pojasta että tytöstä omat kultaiset helat ja joka päivä roikkuu kaulassa! Ajatuksenani on ollut että keräisin sitten myös lapsenlapsista kivet molempien heloihin...

Mulla on yksi hopeinen, jossa oma kivi molemmista pojista :) Käytän paljon! Korussa on vielä yksi paikka vapaana joten saas nähdä vieläkö siihen joskus kivi laitetaan ;)

Kultainen on ja siihen kolmen lapsen kivet upotettu. En olisi missään tapauksessa halunnut omia heloja jokaisesta. Olisi liian painava ja massiivisen näköinen näinkin pienikokoiselle ihmiselle.

Mulle toi mies synnärille tuon korun ja ketjun hopeisena. Hopeisena siksi, koska käytän vain hopeaa tai valkokultaa. Tällä hetkellä yksi lapsi, mutta jos joskus lisää syntyy hankitaan kaikista omat helat.

[QUOTE="vieras";22809218]Korussa yksi paikka vapaana???? Siis ei taida sitte olla ihan kalevalaa, koska kalevalan helaan menee kyllä aikas monta kiveä!![/QUOTE]

Niihin joihinki menee kolme ja joihinki neljä. Ei niihin jokaiseen koloon saa istutettua kiveä :D

[QUOTE="vieras";22809218]Korussa yksi paikka vapaana???? Siis ei taida sitte olla ihan kalevalaa, koska kalevalan helaan menee kyllä aikas monta kiveä!![/QUOTE]

Niin ja joihinkin hopeisiin ei saa istutettua ollenkaan lisäkiviä...

Mulla on hopeisena ja jokaiselle oma hela,tosin harvemmin tulee pidettyä nykyään kun on niin painava ja pitäis uus pidempi ketju hommata siihen.silloin kun sen sain niin en tienny että hopeiseenkin voi istuttaa kiviä niin siksi on jokaiselle omat ja niitä on pian 6 helaa.
Mietinnässä tosin on että jos saisin oman myytyä niin sit istuttaisin kahteen helaan kolme kiveä.