eronneet..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettii eroa..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sen verran vielä että kannattaa olla yhteydessä vain ja ainoastaan lastenvalvojan kautta. Ei muuten, koska siinä voi käydä niin että palaat taas takaisin koska miehesi lupaa olla se unelma josta olet haaveillut ja voisinpa sanoa että niin ei tule käymään jos lähtö tilanne on tuo.

ei tämä koskaan varmaan terveeksi menisi minun pitää vaan saada iskostettua itselleni että ei tämä muutu ja kun ikävä tulee niin ajtella niitä huonoja aikoja ja pelkoja..

[QUOTE="aloittaja";22807166]ei tämä koskaan varmaan terveeksi menisi minun pitää vaan saada iskostettua itselleni että ei tämä muutu ja kun ikävä tulee niin ajtella niitä huonoja aikoja ja pelkoja..[/QUOTE]

Ne muistot sattuu, mutta samalla alitajuntaisesti tiedät tekeväsi oikein ja tiedät, ettet ole tuon miehen arvoinen koska maailmassa on paljon hyvää ja ihania miehiä jotka tekee sun etees mitä vaan ja rakastaa sua eikä halua edes ajatella sun satuttamistasi.

Ne muistot sattuu, mutta samalla alitajuntaisesti tiedät tekeväsi oikein ja tiedät, ettet ole tuon miehen arvoinen koska maailmassa on paljon hyvää ja ihania miehiä jotka tekee sun etees mitä vaan ja rakastaa sua eikä halua edes ajatella sun satuttamistasi.

kiitos vielä kerran sinulle.. alan pakkaileen ja lähen ennen kuin muutan mieleni.. kiitos keskustelu kaverista sinulle..

[QUOTE="aloittaja";22807186]kiitos vielä kerran sinulle.. alan pakkaileen ja lähen ennen kuin muutan mieleni.. kiitos keskustelu kaverista sinulle..[/QUOTE]

Ole hyvä ja mulle saa laittaa yv:tä tai tänne viestiä jos tulee sellanen että tarvitset juttukaveria :hug: Kaikkea hyvää sinne.

Yhteistyössä