Mä oon vähän mahottomalla tuulella nyt Voi johtua tuosta reissusta mut nyt ..... mitäs me tehdään??
Juu tehrään....Mullaki on VAIHTEEKS tylsää et jos seura kelpaa ni mikä jottei tehtäski jotai
Ai, miks varten ei voi olla???Mahdoton olo voi olla monella, mutta ei 40v naisella.
Aletaan lumitöihin?
Miksi olisin ikiteini? Tylsyydestä en ole puhunut mitäänOotko sitten ikuinen teini?
Ihmettelen miten kellään voi olla palstalla tylsää.
tänään puhutaan seksistä tuolla toisessa ketjussa.Mä oon vähän mahottomalla tuulella nyt Voi johtua tuosta reissusta mut nyt ..... mitäs me tehdään??
Ah, se niin ihana aihetänään puhutaan seksistä tuolla toisessa ketjussa.
Niin puhutaantänään puhutaan seksistä tuolla toisessa ketjussa.
No se "mahdoton olo." Ehkä se on sitten jotain Turkulaisuutta.Miksi olisin ikiteini? Tylsyydestä en ole puhunut mitään
Jaa, no ehkä sun vaimo on sitten mahottomana lapsi.No se "mahdoton olo." Ehkä se on sitten jotain Turkulaisuutta.
"No kun vaimolla on mahdoton olo." Kuulostais ihan lapselta.
Mies ei halua tänne koiraa enää kun on jo 2 kissaa ja kani Mä kyl ottasin estrelan tai nöffin :heart: Paitsi sit tarttis rakentaa aita tontin ympärille notta olis kullanmurulla reviiri vahdittavana Ainakin jos on estrelaVaikka Hong-Kongista.
Hanki koira, sitten on lenkkikaveria.
Ota yhteyttä alan liikkeeseen.Vaikka siitä että mistä löytää halvan nyrkkeilysäkin hanskoineen
Ihan hyvin. Oli aika väsyttävä matka....Moro! Miten kotimatka sujui?
Voi ei Kyllä sä onnistut....Iltoja!
Mies meni stepperöimään ja minuu ottaa päähän ku ei ite jaksas..ja siis kumpikin koittaa vähän pudottaa painoa. V*tuttaa vaan miehen kanssa ees yrittää ku se jaksaa ja pystyy ja mie oon vaan selkärangaton p*ska siihen verrattuna..Niin se menee aina. Sillä ku paino laskee niin miulla nousee.
Vaikka yrittää se kannustaa, nytkin sano että mene sie sitte ku hän tulee pois mut ei jaksa. Ärsyttää liikaa.
Mä tutkin asiaa ja löysin ihanan adidaksen naisten nyrkkeilysäkin hanskoineen ja hintaa oli 79eOta yhteyttä alan liikkeeseen.
No niinMä tutkin asiaa ja löysin ihanan adidaksen naisten nyrkkeilysäkin hanskoineen ja hintaa oli 79e