Hei kestovaippailijat! Ja pitäis olla vielä rekkautunut palstailija

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Mä ajattelin tehdä semmoisen ihan pienimuotoisen "tutkimuksen" kestovaippojen käyttötavoista. Laittaisin vaikka yksärillä muutaman kysymyksen siitä miten vaippoja pesette, mistä olette ne hankkineet jne. jne. Samaisen kyselyn laitan myös omille kavereilleni facebookiin ja jos oikein innostun, niin koitan saada vielä lisääkin infoa käyttäjiltä :).

Kuka lähtee mukaan?

Mulla jumittui tietokone ja jouduin käynnistämään sen uudelleen. Kirjoitinkin jo viestin ennen jumittumista, mutta se näemmä hävisi bittiavaruuteen.

Niin siis kaikkien sopii osallistua kyselyyn, vaikka ei enää kestoilisikaan. Tosin ajat on muuttuneet paljon vuosien varrella, joten rajaan vielä kyselyn heille, joiden kestoilun lopettamisesta on max.3 vuotta.

Mutta joo, aloitanpa kyselyn laatimisen ja laittelemaan viestejä :).

Lisään vielä: kun alan tehdä yhteenvetoa vastauksista, niin en erittele mitä kukakin on vastannut. Kyseessä on siis luottamuksellinen kysely :). Ja jos joku ei halua ilmoittautua tänne, mutta haluaisi silti vastata, niin voi laittaa mulle yksärillä infoa.

Enkä muuten ala osoittelemaan sormellakaan vaikka mitä vastaisitte, toivottavasti vastaatte täysin rehellisesti kaikkiin kysymyksiin :).

Laitan vielä ruttikselle kysymykset, muille jo lähetinkin. Toivottavasti on tullut perille.

Yhteistyössä