Isyyden tunnustamisesta, pitääkö mun kertoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a.p.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

a.p.

Vieras
Lapsen isän kanssa olimme sängyssä 3.9. Edelliset menkat mulla oli ollut joskus 15-17.8. En muista tarkkaa alkamispäivämäärää. No olin erään toisen kanssa sängyssä 17.9. Positiivisen raskaustestin tein 20.9. Eli tämä jonka kanssa ensin harrastin seksiä, on lapsen isä kaiken järjen mukaan, eikö? Mutta jos isyydentunnustamistilaisuudessa kysytään olenko harrastanut muiden kanssa seksiä samoihin aikoihin niin pitääkö mun tunnustaa? Koska eihän tuo "herra b" mitenkään voi olla lapsen isä? Vai voiko? :o

Hohhoijjaa. Olisiko kannattanut miettiä tarkemmin tekosiaan syyskuussa. Mutta tottakai sanot totuuden leikeistäsi. Muuten isäksi luulemasi mies voi joutua isäksi vastoin tahtoaan vieraan miehen lapselle.

No, ei voi. Hedelmöittyneen munasolun kestää 6-7 vrk kulkeutua kohtuun ja kiinnittyä. Kestää vielä muutama päivä, että alkaa virtsassa oleen hcg:tä riittävästi positiiviseen raskaustestiin.

[QUOTE="piste";22801202]Hohhoijjaa. Olisiko kannattanut miettiä tarkemmin tekosiaan syyskuussa. Mutta tottakai sanot totuuden leikeistäsi. Muuten isäksi luulemasi mies voi joutua isäksi vastoin tahtoaan vieraan miehen lapselle.[/QUOTE]

No ei käynytkään mielessä että olisin raskaana, kun kumminkin kondomia olen aina käyttänyt. Tämä ensimmäinen seksikumppani sanoi myöhemmin että kondomi oli mennyt hajalle. Olisiko IHAN OIKEASTI voinut käydä niin että olisinkin raskautunut tuolloin 17.9. ? Silloin menkat oli jo myöhässä ja olin sitä ihmetellyt. Olisiko testi näyttänyt parin päivän päästä jo positiivista?

[QUOTE="piste";22801202]Hohhoijjaa. Olisiko kannattanut miettiä tarkemmin tekosiaan syyskuussa. Mutta tottakai sanot totuuden leikeistäsi. Muuten isäksi luulemasi mies voi joutua isäksi vastoin tahtoaan vieraan miehen lapselle.[/QUOTE]

No tässä tapauksessa jälkimmäinen mies ei kyllä mitenkään voi olla isä mikäli ap muistaa päivämäärät oikein.

Kannattaa kertoa. Oikeesti. Ja selvittää testien kautta. Sä oot tyhmä, jos et ota varmuutta ja jos asia tulee vaikka 10v päästä esille, siinähän mietit kuinka lapsen kaa jatkat..

Päivämääristä olen ihan varma. En oikeasti harrasta juurikaan yhden illan juttuja, ennen raskautumista olin harrastanut seksiä varmaan puoli vuotta sitten, ja tuon 17.9. jälkeen en kertaakaan.

Yhteistyössä