Höh, hassu uusivuosi :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä on vähän sama fiilis :/ Tytöllä on kyllä kaveri yökylässä ja kamala kasa herkkuja ja hyvää ruokaa mutta ei tunnu jotenkin ees uudeltavuodelta. Me ollaan aina oltu jossain kylässä tai matkoilla. Mutta ehkäpä tämä tästä :)

Vähän sama meno täällä!
Yleensä aina ollut isovanhemmat, sisarukset perheineen jne. Nyt ollaan omalla porukalla. Ja kaikki muut ampuu ulkona raketteja, minä yksin sisällä.... en tykkää siitä paukkeesta ja hajusta :/

mekin ollaan kotona. äsken käytiin vuorotellen saunassa ja nyt poika nukahti tähän syliin. tytöt ahmii sipsejä minkä ehtivät :D

raketteja ei ole kun ei niitä myydä täällä. ja vaikka myytäis, ei ostettais :D

tuo isompi kyllä vähän ihmetteli miksei ole, ollaan vissiin vähän tylsiä kun ei kannateta halloweenhömppää tai raketteja ym.

Täällä on vähän sama fiilis :/ Tytöllä on kyllä kaveri yökylässä ja kamala kasa herkkuja ja hyvää ruokaa mutta ei tunnu jotenkin ees uudeltavuodelta. Me ollaan aina oltu jossain kylässä tai matkoilla. Mutta ehkäpä tämä tästä :)

No meillä normaalisti pelattu yhdessä ja syöty herkkuja. Nyt istutaan koneella (kun mies pelaa : / ) ja mietin vaan miten muut juhlii ja pitää hauskaa.. :O Ei mua haittas olla keskenäänkään täällä mut ku olis ees jotain kimppa tekemistä... :( Niin ja herkkuja ei oo.. Nakit ja perunasalaatti syötiin jo.... raketteja ei ostettu kun on kuulemma turhaa touhua (niinku onkin hieman) mut en tiä.. En oo tottunu tämmöseen...

Minä taas istun ihan yksin kotona,mies juhlimassa ja lapsi hoidossa.
Pitäisi kai lähteä liikenteeseen mutta ei oikeen meinaa jaksa,ei tee mieli juodakkaan.
Mietin pitäisikö mennä nukkumaan mutta tuntuu niin typerältä kun kaikki on jossain juhlimassa ja pitämässä hauskaa..

Minä taas istun ihan yksin kotona,mies juhlimassa ja lapsi hoidossa.
Pitäisi kai lähteä liikenteeseen mutta ei oikeen meinaa jaksa,ei tee mieli juodakkaan.
Mietin pitäisikö mennä nukkumaan mutta tuntuu niin typerältä kun kaikki on jossain juhlimassa ja pitämässä hauskaa..

Miksi et ole miehen kanssa kun lapsi kerran hoidossa? Musta kamalaa että pariskuntien aina täytyy juhlia erikseen. Me viihdytään miehen kanssa yhdessä.

:/ Kuullosti kyllä aika tylsältä, kivahan sitä yhdessä on touhuta. Kipaset lähimmälle abc:eelle ostamaan herkkuja ni jos vähän auttais asiaa. Miksi ette ostaneet herkkuja? :) Toisaalta yksi päivähän tämä muiden joukossa on. Ens vuonna sitten bileet pystyyn. Ja sano sille ukolle et nyt loppu pelaaminen, tehdään jotain kivaa!

Me otimme vuoden etuajassa vastaan. Olin lasteni ja äitini kanssa Rinnekodilla katsomassa raketteja ja juhlistamassa tätä tapausta. Ilotulitus oli lyhytkestoinen ja kohtalaisen vaatimaton, mutta ilo ja riemu ympärilläni oli aitoa. Erilainen uusi vuosi, mutta teki hyvää.

Miksi et ole miehen kanssa kun lapsi kerran hoidossa? Musta kamalaa että pariskuntien aina täytyy juhlia erikseen. Me viihdytään miehen kanssa yhdessä.

Emme mekään juhli aina erikseen, nyt vain mies halusi mennä juhlimaan ja minä en tiedä jaksanko lähteä mukaan. :)
Kyllähän minäkin mieluummin olisin miehen kanssa kotosalla nytkun ei tee mieli lähteä minnekkään, mutta mies halusi pitkästä aikaa lähteä juhlimaan ja mikäpä minä olen estämään.

Täällä vietetään ekaa uuttavuotta perheenä. Meillä on heinäkuussa 2010 syntynyt vauva.
Tähän asti aina ollaan oltu jossain tai joku on ollut meillä, mutta eipä tänä vuonna. Kolmisin ollaan ja poitsu itseasiassa nukkuu jo. Mä sanoin et meille saa tulla, mut alkoholin käyttö on minimaalista myös vierailta kun poika kotona, vaik meneekin ajoissa nukkumaan... Mut eipä ole ketään näkynyt.
Aivan hullun outoa ! Juhannus lähtövalmiudessa oli outoa, kun normaalisti ollaan oltu jossain festareilla tms. Ja nyt sitten uusivuosikin vielä kotona keskenään tekemättä mitään...
Jotenkin on siipi maassa. Muutenkini tosi yksinäinen olo ollu viimeaikoina :(

Yhteistyössä