Aloin tapailla yhtä miestä seksin merkeissä ja nyt mietin että uskallanko laittaa miehelle viestiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Milla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Milla"

Vieras
Olemme tavanneet kaksi kertaa seksin merkeissä. Eilen facessa vähän oli puhetta että jos tapaisimme tänään. Mies olisi halunnut tavata jo eilen mutta mulle ei sopinut. Sovittiin että viestitellään, mutta ei ole miehestä kuulunut mitään koko päivänä.

Mietin että jos nyt laitan viestin niin olenko liian tyrkky ja "ahdistelen" eli onko vain parempi odottaa miehen yhteydenottoa koska mä olin eilen se joka ehdotti tätä päivää.

Kertokaa nyt laitanko viestin vai en?

Laitoin sitten miehelle viestin eilen illalla ja samalta istumalta sain lähteä hänen luokseen. :D Kyllä teki hyvää! Nytkin haluaisin saada, mutta jätän seuraavan yhteydenoton miehelle etten vaikuta liian tyrkyltä ja miehestä ala tuntua ahdistavalta.

Auttakaa mua hillitsemään itseni etten laita himokasta viestiä miehelle. :D Mulla olisi tänään vähän myöhemmin kyllä aikaa, mutta en mä voi ottaa yhteyttä! Varsinkaan heti seuraavana päivänä.

[QUOTE="a p";22788045]Laitoin sitten miehelle viestin eilen illalla ja samalta istumalta sain lähteä hänen luokseen. :D Kyllä teki hyvää! Nytkin haluaisin saada, mutta jätän seuraavan yhteydenoton miehelle etten vaikuta liian tyrkyltä ja miehestä ala tuntua ahdistavalta.[/QUOTE]No hei, mä opin eilen palstalta että normaalia miestä panettaa aina. :xmas: Joten jos niin on, niin eiköhän hän ilahdu sun yhteydenotostasi.

[QUOTE="a p";22788601]Auttakaa mua hillitsemään itseni etten laita himokasta viestiä miehelle. :D Mulla olisi tänään vähän myöhemmin kyllä aikaa, mutta en mä voi ottaa yhteyttä! Varsinkaan heti seuraavana päivänä.[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

[QUOTE="a p";22788601]Auttakaa mua hillitsemään itseni etten laita himokasta viestiä miehelle. :D Mulla olisi tänään vähän myöhemmin kyllä aikaa, mutta en mä voi ottaa yhteyttä! Varsinkaan heti seuraavana päivänä.[/QUOTE]

Ota vaan yhteyttä! Jos mies suuttuu siitä, että olet häneen kerran päivässä yhteydessä, niin silloin kyseessä on (sun kannalta) täysin turha ukko!

En mäkään tykkäisi, jos joku jatkuvasti soittelisi (niin että menisi "tarkistelusoittojen" puolelle), mutta jos mies on sinusta kiinnostunut, kerran päivässä on ihan ok...

Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;22788633:
No hei, mä opin eilen palstalta että normaalia miestä panettaa aina. :xmas: Joten jos niin on, niin eiköhän hän ilahdu sun yhteydenotostasi.

Jos se mies on ap:sta kiinnostunut, se tykkää yhteydenotosta, vaikka sitä ei panettaisi hevon *piip* vertaa..

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;22788679:
Jos se mies on ap:sta kiinnostunut, se tykkää yhteydenotosta, vaikka sitä ei panettaisi hevon *piip* vertaa..

Olisi kyllä erittäin toivottavaa, että mies ottaa yhteyttä nimenomaan silloin kun häntä panettaa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;22788702:
Joo kyllä mä toki sen ymmärrän. Jaoin vain palstan oppeja eteenpäin.:saint: Kun käsitin että tässä on kyse pelkästä "seksisuhteesta".

No joo.. Vähän kiinni sitten siitä, että miten tiukasti suhde on rajattu seksisuhteeksi..

Jos mies ei ole varattu tai tarjonnut seksistä rahaa, voi usein ajatella, että seksi saattaisi johtaa muuhunkin.

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;22788759:
No joo.. Vähän kiinni sitten siitä, että miten tiukasti suhde on rajattu seksisuhteeksi..

Jos mies ei ole varattu tai tarjonnut seksistä rahaa, voi usein ajatella, että seksi saattaisi johtaa muuhunkin.

Ollaan sinkkuja molemmat eikä todellakaan ole mitään rahaa tarjottu! Olemme vain kaksi ihmistä jotka eivät halua parisuhdetta, mutta haluavat seksiä säännöllisesti. Toisten kanssa saa olla jos niin haluaa eli emme ole mitenkään sitoutuneet vain toisillemme.

Jos olette niinkin läheisiä tuttavia, että herra nylkyttää virtsaputkeaan emättimessäsi, niin etteköhän se ole sen verran väleissä, että voitte lähettää tekstiviestejä ja jopa soittaa. Tosin onhan se hyvin ujostuttavaa, aivojen sisällön vaihtaminen sen sijaan, että rutiinisti vaihtaa eritteitä, nimittäin.

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;22788792:
Toivottavasti mies on sitten samoilla linjoilla eikä ala ajatella muita juttuja..

On samoilla linjoilla. On kolmisen kuukautta sitten päättänyt pitkän parisuhteen eikä nyt todellakaan halua uutta suhdetta.

Jos olette niinkin läheisiä tuttavia, että herra nylkyttää virtsaputkeaan emättimessäsi, niin etteköhän se ole sen verran väleissä, että voitte lähettää tekstiviestejä ja jopa soittaa. Tosin onhan se hyvin ujostuttavaa, aivojen sisällön vaihtaminen sen sijaan, että rutiinisti vaihtaa eritteitä, nimittäin.

No mehän nimenomaan emme hae toisesta keskustelua ja ajatusten vaihtoa vaan pelkästään seksiä. Mä otin viimeksi yhteyttä panon toivossa, nyt on miehen vuoro.

Mies saa panna sua joka reikään ja kopeloida sua mistä haluaa ja sä annat .... mutta et uskalla laittaa sille tekstiviestiä?!

Joka reikään? Kyllä se on vain pillu mihin mua pannaan ja kyllä mäkin siinä nautintoa saan. Sulle seksi tuntuu olevan vastenmielinen ajatus kun sun mielestä vain nainen antaa. Molemmat antaa ja saa.

Mä en jaksa enää väitellä teidän kanssa tuosta viestin laittamisesta koska mielestäni olen aivan selvästi kirjoittanut miksi en laita viestiä.

Yhteistyössä