Monelta vois alkaa juomaan että pysys kuitenki hereillä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "saara"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"saara"

Vieras
hitsit kun nuo siiderit huutelee mulle tuolla jääkaapissa!!! melkein kuola valuu ja janottaa ja tekis mieli jo relata :D

muttamutta, en ole mikään kovin tottunut juoja ja pitäs pysyy vuodenvaihteen ylikin hereillä :D

voi kauhee millainen ongelma nyt onkaan!

ps. ja ei ole lapsia täällä, ovat mummon luona.

Mulle tuli paha olo pelkästä ajatuksestakin. Koko päivän pämppäys on rankkaa puuhaa, siitä seuraavan päivän kammotusolosta puhumattakaan :x

Kuohuviinii avataan puolilta öin.

On kyllä niin pajon juojasta kiinni. Itse en pysyisi hereillä edes puoleen yöhön asti, jos jo nyt siiderin korkkaisin (en nyt oletakaan että kukaan tässä kaksin käsin vetelisi). Hyvä idea on varmasti tuo veden juominen välillä, ja itselleni auttaisi jos olisi vetänyt päiväunet, jos mahdollista.

Hauskaa uuden vuoden juhlintaa sinulle:)

Minulla ei kyllä päiväunet onnistu mitenkään ikinä vaikka miten väsyttäisi. Jospa tässä kävisi vaikka kävelyllä ja sitten korkkais ekan vaikka kolmelta :D

saas nähdä kuinka käy....

[QUOTE="saara";22786771]Minulla ei kyllä päiväunet onnistu mitenkään ikinä vaikka miten väsyttäisi. [/QUOTE]

Ei multakaan! Jos sitten kerran kymmenessä vuodessa olen niin väsynyt, että nukahdan päivällä (ja jos tilaisuus nukkumiseen on - harvinaista sekin), herään _todella_ pökerryksissä.

Yhteistyössä