Naamakirjan tilapäivitykset

Katherine Wheel

Aktiivinen jäsen
27.01.2005
17 604
0
36
Oikeesti, mun on kohta pakko poistaa yks tyyppi kaverilistalta, koska mä en kestä sen tilapäivityksiä! Koira sitä, koira tätä, koira nukkuu, syö, paskoo, leikkii. 1 kerta sadasta mainitsee lapsensa, ja tietty jotain mitä se tekee sen koiran kanssa... AAAAAAARGH! Tiiän juu, ettei oo pakko lukea niitä, senkus klikkaa tyypin nevadaan.

Mun tekisi myös mieli poistaa pari tyyppiä, vanhoja koulukavereita. Toinen postaa koko päivän lapsestaan (Unto heräsi, Unto kakkasi, Unto syö hyvin, Unto nukkuu päikkärit, Unto leikkii, nyt Unton kanssa vaunulenkille) ja toinen spämmää peleillä, testeillä, intiimeillä keskusteluilla poikakaverinsa kanssa ja muilla teinijutuilla vaikka on jo melkein kolmekymppinen.

mä olen piilottanut pari jotka päivittää statustaan JATKUVASTI, tunnin parin välein. toinen pistää koko ajan pelejä ja testejä, toinen vinkuu ja vonkuu "väsyttääväsyttää" "kiirekiirekiire" "lapsivapaat menee siivotessa tietenkin" "väsyttää väsyttää kiire kiire hoppu hoppu". kertaakaan mitään positiivista ei ole laittanut ja lisäksi laittelee noita helvetin testejä koko ajan.

Oikeesti, mun on kohta pakko poistaa yks tyyppi kaverilistalta, koska mä en kestä sen tilapäivityksiä! Koira sitä, koira tätä, koira nukkuu, syö, paskoo, leikkii. 1 kerta sadasta mainitsee lapsensa, ja tietty jotain mitä se tekee sen koiran kanssa... AAAAAAARGH! Tiiän juu, ettei oo pakko lukea niitä, senkus klikkaa tyypin nevadaan.

roikut siellä? jospa sun kaveris tykkää enemmän koirastaan kuin susta ja ymmärrän kyllä miksi...

mä olen piilottanut pari jotka päivittää statustaan JATKUVASTI, tunnin parin välein. toinen pistää koko ajan pelejä ja testejä, toinen vinkuu ja vonkuu "väsyttääväsyttää" "kiirekiirekiire" "lapsivapaat menee siivotessa tietenkin" "väsyttää väsyttää kiire kiire hoppu hoppu". kertaakaan mitään positiivista ei ole laittanut ja lisäksi laittelee noita helvetin testejä koko ajan.

Pelit voi piilottaa sovellus kerrallaan! Mene pelipostauksen oikeaan yläkulmaan ja sieltä voit valita vaihtoehdoista "Hide Miina-Petteri" tai "Hide Farmville". Ensimmäinen piilottaa henkilön julkaisut, jälkimmäinen _kaikkien_ _kavereittesi_ farmvillet (tai minkä tahansa muun pelin, jota et halua nähdä).

Ja mua ärsyttää yks kaveri, jonka jokainen tilapäivitys on "Voi että mun perhe on ihana <3 Lapseni on ihana <3 Mieheni on maailman paras <3 Elämä on ihanaa!"! Tiedän että tällä tyypillä on kova tarve esitellä, miten hyvin hänellä menee (koska aikaisemmin ei ole mennyt niin hyvin), mutta siltikin ärsyttää tuo hehkutus. Tuntuu välistä, että eikö sitä ihanaa elämää voi saada ilman lapsia ja miestä...

Tottakai ihminen saa olla onnellinen, jos elämässä menee hyvin ja saahan siitä kertoa, en sitä kiellä. Mutta kun tuosta tyypistä näkee jo kauas että on vaan kova tarve esitellä miten hyvin on asiat...

Kyllä voi ihmisellä olla pienet ärsytyksen aiheet :D

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;22780251:
Pelit voi piilottaa sovellus kerrallaan! Mene pelipostauksen oikeaan yläkulmaan ja sieltä voit valita vaihtoehdoista "Hide Miina-Petteri" tai "Hide Farmville". Ensimmäinen piilottaa henkilön julkaisut, jälkimmäinen _kaikkien_ _kavereittesi_ farmvillet (tai minkä tahansa muun pelin, jota et halua nähdä).

kyllä mä ne yksitellen pistinkin piiloon. mutta sitten alkoi tulla niitä testisovelluksia ja muita päivityksiä tunnin välein niin pistin suoraan pimentoon koko tyypin.