joo, en mäkään. ne on aina vähän sellasia...no niissä näyttää aina joltain steissin pikkulissulta ilmeineen. Tai siideripissikseltä.Mä en saa ikinä onnistuu näitä itseotoksia , en vaikka kuinka yrittäisin
Viimeksi muokattu:
joo, en mäkään. ne on aina vähän sellasia...no niissä näyttää aina joltain steissin pikkulissulta ilmeineen. Tai siideripissikseltä.Mä en saa ikinä onnistuu näitä itseotoksia , en vaikka kuinka yrittäisin
OnIhana koiruli :heart:
Olen tatuoitu jätkä!En käsitä miten joku näkee tuossa lapion
Voi kun söpö tyttö
Jos tatulla on hyvä mielikuvitus??Juu, tiedän millanen on pistolapio ja olen sitä jopa joutunut käyttämään ja omistan sellaisen ... Mutta siitäkään huolimatta en näe tuossa minkäänlaista lapiota
Mä olen sanani mittainen nainen, kävin tänään parturissa värjäyttää ja leikkauttaa hiukseni...Mä en oikein usko, nyt kun aloin oikee miettii niin isäntäkin on viime aikoina vihjaillu et voisitko tehdä itelles jotain..Mut siis täähän on vaan hyvä herätys, joo okei, on vähä lihaa ympärillä, ei se sano kuitenkaa et tarttis jätesäkki päällä kulkoo ja lakata käymässä parturissa.. Mä vaan jotenkin näemmä oon jämähtäny tähän verkkarivaiheeseen...
Nii se varmaan onJos tatulla on hyvä mielikuvitus??
no sit kuvaa uudesta tukastaMä olen sanani mittainen nainen, kävin tänään parturissa värjäyttää ja leikkauttaa hiukseni...
Mä sit illan pimeinä tunteina vilautan kuvaa niistä...no sit kuvaa uudesta tukasta
Olen tatuoitu jätkä!Jos tatulla on hyvä mielikuvitus??
mä nukun sillon...Mä sit illan pimeinä tunteina vilautan kuvaa niistä...
Se ei vaan kehtaa tunnustaa, ettei sil oo hajuakaan siitä, mikä on helaJos tatulla on hyvä mielikuvitus??
Aina ei voi voittaa...ei edes joka kertaSe ei vaan kehtaa tunnustaa, ettei sil oo hajuakaan siitä, mikä on hela
Mun mielestä sun lapsellasi on sellaiset neutraalit piirteet. Tai siis että ei näytä oikein tytöltä eikä oikein pojalta, siis selvästi kummaltakaan, vaan ihmiseltä Mutta on erittäin kaunis lapsi Mulla on samanlainen, tosin omani on poika Ja usein kuulen kommenttia siitä, kuinka hän on niin valtavan kaunis ja sievä. Toivottavasti ei poika joudu koko loppu elämäänsä kuulemaan Nyt on vasta kolme. Sinullakin on vielä aika pieni lapsi, varmaan hänkin muuttuu selkeämmin tytön näköiseksi isompana. Vaikkei tuossa ulkonäössä ole mitään vikaa, ei se sitä tarkoita. Hän on todella hurmaavan näköinenRieputarallaa ihana tonttu teillä
Tässä nyt vielä koko perhe ja sit lopetan.. Lupaan sen
Suloinen tyttö!
Niin suloinen prinsessa :heart: