Suositelkaa hyvää meikkivoidetta + kasvojenpuhdistusainetta mulle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli oon vähän vajaa 30v. ja varsinkin toisen lapsen jälkeen (en tiedä johtuuko hormoneista tms.) alkanut iho kukkia ärsyttävästi. Varsinkin ennen kuukautisia naama on, kuin murrosikäisellä! Tosi paskamaista! Teini-iässä tai myöhemminkään en ole finneistä kärsinyt tähän saakka.
Meikkaan muutaman kerran viikossa, naamanpesuaineena tällähetkellä on Nivea Visage, mutta ei vissiin sovi oikein hyvin iholleni. Päivä- ja yökasvovoiteet on erikseen, mutta jotenkin se yövoide on kamalan "paksua", enkä tiedä pahentaako sekin vaan tätä mun ihoa.

Eli suositelkaa ensinnäkin hyvää ja peittävääkin (mutta samalla hengittävää, onko sellaista??) meikkivoidetta sekä hyvää kasvojenpuhdistusainetta ja kosteusvoidetta!

[QUOTE="vieras";22767146]stage colorin meikkivoide on hyvä,mul ainakin toi blascon meikivoide teki ihosta tosi huonon[/QUOTE]

ja lisätään tähän viellä et bm iho voiteet on hyviä,mul oli ennen naama tosi huonossa kunnossa,käytän ihon puhdistukseen sebamed pesuainetta ja joskus suola saippuaa

Mulla Lancomen joku matta meikkivoide jota käytän lähinnä kun haluan meikata paremmin. Päivittäisessä käytössä Diorin meikkipuuteri, peittää aika hyvin ja on nopea laittaa.

Mutta kannattaa mennä esim stockalle tai sokokselle, siellä kyllä osaavat neuvoa.

Oriflamen matte sarja rasvoittuvalle ja sekaiholle. Ei kuitenkaan kuivata niin kuin clerasil.
Matte sarjassa voiteet ovat kevyen geelimäisiä .
Samalta merkiltä löytyy jos jonkinlaista meikkivoidetta ja matte kivipuuteri on paras! Pysyy kiilo pois naamalta.
Se että saa ihon näyttämään kauniilta meikkivoiteella vaatii että ihon kosteus on kunnossa vaikkakin olis rasvainen.Mitä enemmän kuivatat ihoa sen enemmän ihohuokoset tukkeutuu ja syntyy epäpuhtauksia.
Kuorinta 2krt viikossa ja tasapainoittavat naamiot kuten oxydenboostin happinaamio jolla korjaat ihon pinta vaurioita ja palautat happovaipan takaisin.
Tuotteita saat jälleenmyyjiltä tai voit itsekin alkaa konsultiksi ja saat omat tuotteesi edeullisemmin. ;) Etsit vaan oriflamen myyjän ja ksyyt miten homma toimii.
Kun olet asiakkaanan on sinulla mahdollisuus testata tuotteita! Sehän ei onnistu kaupassa mitenkään.
Voit järjestää kauneusillan mihin tulee ystäviäsi ja hekin vivat kokeilla tuotteita,maksutta.

Sebamedin akneihon pesuvaahto, ihan tosi hyvä! Mä käytän tuota, kun meinas yhdessä vaiheessa aknea puskea. Lisäksi erittäin kevyeksi havaitsemaani garnierin halpispäivävoidetta. Nyt ei ole finnin finniä. Käytin myös hetken aikaa sellasta jytyä aknerasvaa, apteekista.

Mulla alkoi kuopuksen jälkeen iho kukkia etenkin menkkojen aikana, ja olen kokeillu vaikka mitä ilman tuloksia. Sitten kokeilin apteekin acnicyl-tuotteita, ja ne on ainoot mitkä auttoi. Toki iho kukkii ennen menkkoja edelleen, mutta noilla aineilla ne näppylät häviää nopeammin.
Joe Blascon meikkivoidetta käytän päivittäin, se ei tuki ihohuokosia. Sitä riittää tosi ohut kerros, ja silti peittää kaikki näppylät. Puuteria en käytä ollenkaan tuon blascon kanssa, koska mulla on niin pintakuiva iho, ja puuteri kuivattaa sitä lisää.

[QUOTE="eve";22767359]blascon meikkivoidetta täysin vastaava tuote löytyy maxfactorin panstic on ihan sama koostumus mutta maksaa vain n 10e. meikkimyyjä vinkkasi ja olen tosi tyytyväinen :)[/QUOTE]

:laugh: :laugh:

No ei todella ole vastaava tuote :D

Yhteistyössä