H
hömmö
Vieras
niin jos tekee esim jauheliha-peruna-porkkana soseen, niin keitetäänkö se jauheliha raakana.. ettei siis ruskisteta ensin? kaunko sitä pitää keittää jos siis raakana laitetaan kattilaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä tein aikoinani vihannsessoseet ilman lihaa ja lihan pakastin erikseen jääpalakuutiorasiaan, josta oli helppo ottaa pala kerrallaan vauvan soseeseen ja näin sain kätevästi varioitua eri lihoja vauvalle eri ruokailukerroille. Kaikki lihat taisin ensin kypsentää keittämällä ja sitten hienontaa vielä tehosekottimessa.
Mä tein aikoinani vihannsessoseet ilman lihaa ja lihan pakastin erikseen jääpalakuutiorasiaan, josta oli helppo ottaa pala kerrallaan vauvan soseeseen ja näin sain kätevästi varioitua eri lihoja vauvalle eri ruokailukerroille. Kaikki lihat taisin ensin kypsentää keittämällä ja sitten hienontaa vielä tehosekottimessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tyhmä kyselee;22761798:Kun pakastette soseita, niin laitatteko ne ihan sellaisenaan jääpalakuutiorasiaan ja irrottelette sitten rasiasta kuution kerrallaan? Ja rasia on pakastimessa pakastuspussissa?
Mä pakastan myös lihat erikseen jääpalarasiaan. Ja kun ovat jäätyneet irrotan sitten kaikki kerralla pakasterasiaan. Musta helpompi niin. Tuosta rasiasta on kuitenkin suht vaikea irrotella yksi kerrallaan. Ja valmiiksi jäätyneet "köntit" pysyvät rasiassakin erillään.