Muiden miehet "juhlimassa" jossain... ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poops
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Poops

Vieras
Vittu nääs.

No mun mies alkoi tuossa päivällä puhumaan että illalla paikallisessa ravintolassa sellaiset joulupäivän bileet. Katsoin monttu auki vähän aikaa ja sit alkoi sanainen arkkuni aueta... lopulta mies ei sitten lähtenyt. Oikein!

Saa tänään piparia saunassa siitä hyvästä.

...kyllä, mun mies lähti. Viikko sitten oli taas tuska päästä baariin. Vannotin sitä lupaamaan silloin että jos nyt lähtee,niin joulu-viikonloppuna pysyy kotona. Niimpähän tuo vaan lähti,eikä edes pahoillaan oo kun muistutin lupauksesta..Uutena vuotena meidän isäntä pysyy visusti neljän seinän sisällä mun kanssa!

Toiseen ketjuun kirjoitinkin, että kehotin miestä lähtemään, jotta näkisi ystäviä, jotka tulleet kauempaa joulun viettoon, mutta eipä tuo jaksanut mihinkään mennä.

Just kuskasin omani naapuri pitäjään poikain kanssa iltaa istumaan. Ite vielä usutin reissuun, on ollu niin monet viikonloput jo rauhas että oli jo aika mennä vähän kavereitansakkin kattomaan..

Kohta ajattelin taivutella pienemmän isännän sänkyyn, kaivaa kaapista lootan suklaata ja istua tv:n ääreen pelaamaan lahjaksi saamaani peliä. Jos intoa piisaa saatan panna saunan päälle, saa nähdä.

Herra palailee varmaankin tuossa yön aikana, jos nyt eivät ihan "koti-iltaa" innostu viettämään, sitten hakaisen aamulla kotio. Ja huomenna iltapäivästä mun vanhempien luo kaffittelemaan anopin ja appiukon kanssa. Semmoosta meillä.

Mun mies lähti just tonne korpeen lämmittään mökkiä. Sinne menossa mun veli ja siskon mies kanssa. Toinen vuosi peräkkäin et taitaa tulla tavaksi. Sisko onneksi tulossa tänne mulle seuraksi. Asuvat kaukana joten harvoin nähdään.

[QUOTE="hmm";22743852]Jaa-a,en tiedä. Kerro ihmeessä?[/QUOTE]

Sinä ilmeisesti et ole perheellinen, kun joudut asiaa ihmettelemään. No, tämä aika pyhitetään perheelle. Vuodessa on 51 muuta viikonloppua örveltää baareissa.

Yhteistyössä