harjoituskorvikset ja niiden pois otto... ei onnistunut edes liikkeessä..

  • Viestiketjun aloittaja anna
  • Ensimmäinen viesti
ffff
juu, ja siihen on tosiaan käytettävä voimia. meillä mies sai repäistyä sen verran kovempaa että lähti hyvin, toisen kerran lukko on jo löysempi ja helpompi irroittaa.
 
d
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
niin siis reijässä ei ole vikaa vaan se lukko ei lähde irti ei sitten millään... sori ajatuskatko..
Ahaa, no sit vähän eri asia :D ihmettelinkin jo että miten ne korvikset ovat niin tiukkaan jämähtäneet, voi korvaparkoja!
 
Juu
Kultasepänliikkeessä voiva sahata sen tapin poikki lukon "korvanpuolelta". Sellasella "langalla" mikä sahaa.

Mun äitiltä katkasivat sellasella sormuksen kun raskausaikana sormet turpos niin että meinas mennä kuolioon.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Kultasepänliikkeessä voiva sahata sen tapin poikki lukon "korvanpuolelta". Sellasella "langalla" mikä sahaa.

Mun äitiltä katkasivat sellasella sormuksen kun raskausaikana sormet turpos niin että meinas mennä kuolioon.
no johan . miksi eivät nyt sitten tehneet sitä ,kun siellä kävimme?? Hassua. mies saa vielä yrittää illalla. on vaan korvat aika hellinä jo =(
 
Meillä 9v tyttö sai korvikset joulukuussa.Harjoituskorviksia piti useamman viikon, mutta ne oli todella tiukat.Mulla oli iso työ saada ne ns auki ja joka kerta se lähti niin voimalla, että ilmeisesti jotenkin raapaisi reiän sisäosaa, koska aina pikkusen tuli verta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sibrina:
Meillä 9v tyttö sai korvikset joulukuussa.Harjoituskorviksia piti useamman viikon, mutta ne oli todella tiukat.Mulla oli iso työ saada ne ns auki ja joka kerta se lähti niin voimalla, että ilmeisesti jotenkin raapaisi reiän sisäosaa, koska aina pikkusen tuli verta.
Otitko niitä välillä pois? Mun piti aikoinaan pitää niitä tauotta kuukauden ja pyöritellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sibrina:
Meillä 9v tyttö sai korvikset joulukuussa.Harjoituskorviksia piti useamman viikon, mutta ne oli todella tiukat.Mulla oli iso työ saada ne ns auki ja joka kerta se lähti niin voimalla, että ilmeisesti jotenkin raapaisi reiän sisäosaa, koska aina pikkusen tuli verta.
Otitko niitä välillä pois? Mun piti aikoinaan pitää niitä tauotta kuukauden ja pyöritellä.
Aluksi en ottanut, mutta keräs sen verran sitä töhnää, vaikka ulkoisesti putsattiin ja siksi aloin ottaa välillä pois.Kipeäksi reiät eivät tulleet.
 
Afrikannorsu
Eilen käytiin tytön kanssa liikkeessä kattoo oisko ollu harkareita oikeissa väreissä ja meille kerrottiin että 6vko pitää pitää samoja ja tauotta siis ei pois välillä. Desifiointiainetta voi tiputella koravalle ja sitä korvista pitää ajoittain pyöritellä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Eilen käytiin tytön kanssa liikkeessä kattoo oisko ollu harkareita oikeissa väreissä ja meille kerrottiin että 6vko pitää pitää samoja ja tauotta siis ei pois välillä. Desifiointiainetta voi tiputella koravalle ja sitä korvista pitää ajoittain pyöritellä.
Joo, näin se taisi mennä silloin 80-luvullakin. :D
 
sxpndr
~ sori nostaminen
mutta jokatapaukses, ittellä ei ollu ekojen korvisten kans mitään ongelmaa mutta toiset ja kolmannet hoitokorvikset jumittui kiinni ku sinne taustan ja ite korun väliin kerty mätää ja verta. meni sitten hermot kun aikani niitä yritin siinä auki ja onnistuin kyntenikin katkaisemaan.. sitte otin järeämmät aseet käyttöön ja hain kahdet pihdit ja toisilla pidin taustasta ja toisilla korusta kiinni.. meinas ottaa lujahan mutta lähti :D
 
"sofia"
itellä on nyt harjoituskorvikset , ja siellä sanottiin että pitäis pitää vähintään 2 kuukautta näitä , tuntuu kyllä tosi pitkältä ajalta , nää on nyt ollut kuukauden ja oisko kaks viikkoa ni aattelin nää tänään pois ottaa , tuskin se pari viikkoa hirveesti haittaa , ku nää on ollut jo sen verran kauan .... :D
mutta joo muakin nyt vähän mietityttää lähteekö nää helposti sillä en oo hirveesti näitä pyöritellyt mutta kohta nähdään , toivottavasti ei käy samalla tavalla kun joillain teillä ;s
 
"vieras"
Kannattaa ne korvikset muutenkin otattaa sellaisessa liikkeessä, jossa ne tehdään piikillä. Piikki siirtää kudoksen sivuun, ampuminen taas rikkoo sen kudoksen ja se möhnii helposti ja tulehtuu
 

Yhteistyössä