Mikä kummaa siinä on jos mä päästän maukuavan kissan ulos,niin 10 min ja yks naapuri on kiikuttamassa sitä takas sisälle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nanna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nanna"

Vieras
Oli kello sitten 2 yöllä tai päivällä,niin niin on oven takana kohta!!!
Äskenkin päästin kissan ulos ,kun maukus ja 10 min ja taas oli ukko oven takana tuomas kissaa sisälle ,kun mukamas jäätyy...

kuka helvetti lykkää kissan yksin ulos tälläsillä pakkasilla? -> patalaiska!

Mä otan naapurin kissan kohta sisälle kun naapuri pitää sitä ulkona tuntikaupalla kun "se haluaa". No miksi se sitten mouruaa tossa mun ovella sisälle harva se päivä..

no en mä yleensäkään piä kissalle seuraa ulkona oli sitten kesä tai talvi!!!
eli ihan yksin saa olla ulkona!!!

eikä meijän kissa ole tunti tolkulla ulkona. kyl se maukuaa sisälle ,kun se haluaa tulla . viim kun aukaisee oven...

[QUOTE="nanna";22739992]no en mä yleensäkään piä kissalle seuraa ulkona oli sitten kesä tai talvi!!!
eli ihan yksin saa olla ulkona!!!

eikä meijän kissa ole tunti tolkulla ulkona. kyl se maukuaa sisälle ,kun se haluaa tulla . viim kun aukaisee oven...[/QUOTE]

No sehän on sun ongelmas jos et jaksa. Tuskin se naapuri on kissaa kiinnikkään juossut? tod. näk. kattis mouruaa sille että ota sisälle.

[QUOTE="vieras";22739999]No sehän on sun ongelmas jos et jaksa. Tuskin se naapuri on kissaa kiinnikkään juossut? tod. näk. kattis mouruaa sille että ota sisälle.[/QUOTE]

Missä kohtaa puhuin JAKSAMISESTA???

tiedätkö että kissaa ei saa päästää vapaana ulos.

Maalla onkin erämaan lait :D Tai en mä tiiä onko ap maalta, mutta meillä ainakin kaikki katit (4 kpl) käyvät YKSIN :D ulkona. Talvella käyvät vaan tarpeillaan, 10 min- 1 tunti. kesällä ovat oikeastaan pääosin ulkona, omasta tahdostaan. Kun pyrkivät sisälle niin heti päästetään. Jos on kova pakkanen, ja kisuja ei näy odottelemassa kuistilla, niin kyllä yleensä valvon sen aikaa, että saan ne sisälle.

[QUOTE="catti";22740018]Maalla onkin erämaan lait :D Tai en mä tiiä onko ap maalta, mutta meillä ainakin kaikki katit (4 kpl) käyvät YKSIN :D ulkona. Talvella käyvät vaan tarpeillaan, 10 min- 1 tunti. kesällä ovat oikeastaan pääosin ulkona, omasta tahdostaan. Kun pyrkivät sisälle niin heti päästetään. Jos on kova pakkanen, ja kisuja ei näy odottelemassa kuistilla, niin kyllä yleensä valvon sen aikaa, että saan ne sisälle.[/QUOTE]

Jos naapuri tuo kissan 10 minuutin päästä sisälle tuskin ollaan tarpeeksi landella :)

[QUOTE="catti";22740018]Maalla onkin erämaan lait :D Tai en mä tiiä onko ap maalta, mutta meillä ainakin kaikki katit (4 kpl) käyvät YKSIN :D ulkona. Talvella käyvät vaan tarpeillaan, 10 min- 1 tunti. kesällä ovat oikeastaan pääosin ulkona, omasta tahdostaan. Kun pyrkivät sisälle niin heti päästetään. Jos on kova pakkanen, ja kisuja ei näy odottelemassa kuistilla, niin kyllä yleensä valvon sen aikaa, että saan ne sisälle.[/QUOTE]

no ei tää kaupunkiakaan ole...
Ei tuokaan juuri muuta tee ,kuin tarpeensa ja sisälle,mutta sinä aikana "naapuri" kiikuttaa sen jo meille,kun jäätyy. Jykkä tuolla karvamäärällä pitäis ulkona hetken pärjätä. Ei nuo ulkona öitä ole .ihan vaan hetken...

[QUOTE="nanna";22740032]no ei tää kaupunkiakaan ole...
Ei tuokaan juuri muuta tee ,kuin tarpeensa ja sisälle,mutta sinä aikana "naapuri" kiikuttaa sen jo meille,kun jäätyy. Jykkä tuolla karvamäärällä pitäis ulkona hetken pärjätä. Ei nuo ulkona öitä ole .ihan vaan hetken...[/QUOTE]

Joopa joo, ei oikeen täsmää. Jos tekee tarpeensa vaan ja tulee JA PÄÄSEE heti sisälle niin tuskin naapurilla sitten on tarvetta sitä sisälle kiikuttaa. Etenkin jos ette edes asu kaupungissa niin ei se katti varmaan ihan heti naapurin pihassa ole, tai naapuri joka minuutti siellä kytiksellä.

Minkä helvetinlainen eläinrääkkääjäsadisti laittaa kissan ulos näin kovilla pakkasilla eikä päästä sisään kun se naukuu? Jos olisin naapurin ukko niin ottaisin kissan itselleni parempaan hoitoon.

Kissat on villieläimiä ja pärjäävät ulkonakin. Kyllä ne hakeutuvat johonkin lämpimään jos oikein kylmä tulee. Sitapaitti kuka käski niitten tulla tänne Suomeen asustelemaan.

[QUOTE="vieras";22740225]Kissat on villieläimiä ja pärjäävät ulkonakin. Kyllä ne hakeutuvat johonkin lämpimään jos oikein kylmä tulee. Sitapaitti kuka käski niitten tulla tänne Suomeen asustelemaan.[/QUOTE]

Joo ja silti hoitolat on täynnä kissoja miltä on korvat ja hännät jäätyneet kuoliokuntoon.

[QUOTE="vieras";22740225]Kissat on villieläimiä ja pärjäävät ulkonakin. Kyllä ne hakeutuvat johonkin lämpimään jos oikein kylmä tulee. Sitapaitti kuka käski niitten tulla tänne Suomeen asustelemaan.[/QUOTE]

älä nyt viitsi naurattaa, lemmikkikissa ei ole ollut villieläin satoihin vuosiin... on kuule ihan eri eläin kun se, mistä muinoin alunperin kesytettiin.

[QUOTE="huoh";22740291]älä nyt viitsi naurattaa, lemmikkikissa ei ole ollut villieläin satoihin vuosiin... on kuule ihan eri eläin kun se, mistä muinoin alunperin kesytettiin.[/QUOTE]

korjaus, taisi se kesyttäminen alkaa tuhansia vuosia sitten.

Yhteistyössä