Ei oo totta! Joulupukki sammui sohvalle

• Viestiketjun aloittaja ollaan hukassa
  • Ensimmäinen viesti
ollaan hukassa
Katsoin heti, että onpas pukilla horjuvat askeleet. Sammalsi muutaman sanan ja rojahti sitten sohvalle. Nyt se kuorsaa siinä ja lapset ihmettelevät mikä pukilla on. Edes lahjoja ei ehditty jakaa. Sanoin lapsille, että pukki on varmaan väsynyt kun on ollut pitkä matka ja paljon lahjoja jaettavana. Ei se herää millään. Koitin läpsiä poskellekin, mutta siinä se vaan autaana kuorsaa!

ollaan hukassa
Katsoin, että sillä oli taskussa lista niistä paikoista, joissa sen piti käydä. Näyttää olevan vielä kaksi paikkaa käymättä. Toisessa on viisi lasta ja tarkat selostukset mm. mistä lapsia pitää kehua. Voi lapsiparkoja! Tuossa on kyllä noiden perheiden osoitteet ja puhelinnumerot. Pitäisköhän mun soittaa nille?

"mä"
Toivon että tää on vaan jouluaaton vitsiksi tarkotettu. Jos ei ole niin soitat poliisit hakemaan pukin (lapset vaikka ulos siksi aikaa tai saunomaan ja sillä aikaa keksit tarinan) ja sen jälkeen soittelet ne muut paikat ja kerrot, mikä tilanne. Älä kaivele niitä taskuja yhtään enempää, se on rikos.

"hehe"
Niin varmaan, ota siltä pukilta vaatteet pois ja ota suihin tai ime kunnon fritsu sille kaulaan ja mahaan, saattaap iolla vaimo ihemissään tai ajele pallikarvat pois. :D

ollaan hukassa
[QUOTE="vieras";22739177]Soita ihmeessä. Onks sillä lurjuksella vaimoa tai vastaavaa? Voisit ihan piruillessa soittaa sillekin, niin vois tulla sen rontin hakemaan..[/QUOTE]

Miksi ihmeessä ihmiset tyrkyttävät pukille viinaa? Ei voi ymmärtää. Mulla on vain sen kännykkänumero. En tiedä onko sillä vaimoa. Soitin siihen perheeseen johon sen piti seuraavaksi mennä. Perheen äiti siinä itkeä tihrusti ja pyysi koittamaan vielä herättää tuota ja ilmoittaa heille sitten. Meen nyt viel herätteleen.

"vieras"
Miksi ihmeessä ihmiset tyrkyttävät pukille viinaa? Ei voi ymmärtää. Mulla on vain sen kännykkänumero. En tiedä onko sillä vaimoa. Soitin siihen perheeseen johon sen piti seuraavaksi mennä. Perheen äiti siinä itkeä tihrusti ja pyysi koittamaan vielä herättää tuota ja ilmoittaa heille sitten. Meen nyt viel herätteleen.
joopajoo, ai pyys herättämään, ja lähettämään heille sen umpikännisen pukin??

"mä"
Olisit nyt hiukan parempaa keksiny... Että äiti ihan itkee tuntemattomalle puhelimessa, kun joulupukki ei tulekaan. Ja että äiti vielä haluais sen viinalle haisevan kännisen örveltäjän lasten silmien eteen... Ens kerralla hiukan todentuntuisempaa provoa, jookos?

ollaan hukassa
En keksinyt muuta kuin, että pakko mun on lähteä hoitamaan ne pari viimeistä paikkaa. En kestä niiden lasten surua. Onneksi sisko asuu vieressä ja tulee tähän siksi aikaa. Riisuin siltä pukilta kamppeet ja vedin niskaan ja oon nyt lähtövalmis heti kun sisko tulee.

Mutta voi elämä! Arvatkaa vaan oliko sillä alusvaatteita pukinvaatteiden alla - eipä tietenkään. No laitoin peiton päälle ja tuo lurjuspukki saa kuulla kunniansa kun tuosta tokenee. Sisko on onneksi tomera voi vaikka nakata sen pihalle jos on tarvis. Ukonkin piti just nyt joutua työvuoroon. Palomies kun joutuu olemaan töissä joulunakin. Pääsee onneksi kymmeneltä. Jaaha nyt systeri tuli. Meen nyt.

"vieras"
Mua surettaa, että joku kirjoittelee tämmöistä provotarinaa jouluaaton ratoksi. :( Mahtaa olla yksinäinen ja surullinen joulu, nyyh. *lähettää jouluhalin aloittajalle*

meillä ei koskaan
Katsoin heti, että onpas pukilla horjuvat askeleet. Sammalsi muutaman sanan ja rojahti sitten sohvalle. Nyt se kuorsaa siinä ja lapset ihmettelevät mikä pukilla on. Edes lahjoja ei ehditty jakaa. Sanoin lapsille, että pukki on varmaan väsynyt kun on ollut pitkä matka ja paljon lahjoja jaettavana. Ei se herää millään. Koitin läpsiä poskellekin, mutta siinä se vaan autaana kuorsaa!
olttepas te huonon pukin valinneet.

ollaan hukassa
Täytyy hieman moittia muutamaa kommentoijaa ilkeämielisyydestä. Sietäisitte hävetä. Joulu ja kaikki. Nyt ei jeesuslapsi seimessä hymyile.

Hyvin meni tuo reissu ja kävin jakamassa lahjat kahdessa perheessä. Oli mieletöntä nähdä ilon loistavan lasten silmissä kun olivat jo ehtineet kuvitella, ettei pukki tulekaan. Oli todellakin mieltä lämmittävä reissu. Että jos hieman pahaa, niin jotain hyvääkin.

Pukki koisi sohvalla vielä kun palasin. Siskon kanssa sitten saimme sen lopulta tokenemaan huhuilemalla ja laittamalla märkää rättiä naamalle. Aluksi se konttasi muutaman kerran pöydän ympäri ja örvelsi jotain. Kello oli silloin noin 10 ja mies tuli juuri silloin töistä. Oli siinä miehellä vähän aikaa huuli pyöreänä ja katsoi vain suolapatsaana kun alaston joulupukki kiertää kontaten pöytää ja minä ja sisko kiljumme: "ylös siitä senkin lurjus ja nyt vaatteet päälle ja lähet kotiisi!" Aika rivakasti tuo lopulta pukeutui kun mies huusi sille, että: "Saa..... pukki! Mitä sä täällä kekkuloit alasti mun vaimon kanssa?".

Oli vähän selittämistä miehelleni, mutta uskoi hän lopulta kun näytin nämä kirjoituksetkin.

Yhteistyössä