<3 Ihana päivä!! Mä oon niin hyvällä tuulella :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt ei oikein lähe, naamaa särkee, miehen puhelin on kiinni ja mä oon huolesta soikeena kun en saa sitä kiinni kun en tiiä auton puhelimen numeroa.. :( Kinkku on tosin uunissa ja poika päiväunilla, pitäis käyttää tää aika hyväks ja siivota, mut jotenkin ei nyt nappaa...

Nyt ei oikein lähe, naamaa särkee, miehen puhelin on kiinni ja mä oon huolesta soikeena kun en saa sitä kiinni kun en tiiä auton puhelimen numeroa.. :( Kinkku on tosin uunissa ja poika päiväunilla, pitäis käyttää tää aika hyväks ja siivota, mut jotenkin ei nyt nappaa...

Voi harmi :( No toivotaan että se sieltä jostain soittaa sulle päin... Tuoksuttelehan kinkkua ja kuuntele joululauluja josko se siitä paranis.. Fiilis ees pikkusen. :hug:

Faija toi mulle eilen illalla kuusen ja nostin sen samantien sisälle. Ihana joulun tuoksu tuli jo eilen siitä kuusesta :heart: Tänään pitää vielä vähän töitä tehdä, mutta pian pääsen aloittelemaan jouluruokien esivalmistelun. Ja kohta herätän tuon isänmaantoivon apuriksi.

täydellisen ihana jouluolo <3 perheen yhteinen vapaapäivä tänään, aamulla ruokaostoksilla kaikessa rauhassa, sitten ruuanlaittoa, syötiin jo jouluisesti kun mies on joulupäivän ja tapaninpäivän töissä, ja nyt koristeltiin kuusi :) ihanaa!!

tiputin just uunista ottamini kuivakaakun komiasti leikkuulaudalle, mutta ei se mitään :D Pakkasta on melkeen -30 astetta, mutta eipä tuokaan hidasta.. Kun ukko pääsee töistä lähden hakemaan joululahjoja ja oon vakaasti päättäny että en hermostu tänään mistään, joten katotaan miten eukon käy :D

No nyt alkaa olee sitä fiilistä täälläkin.. :) Kinkku on paistettu, lihapullat on uunissa, kämppä imuroitu..Vielä pitäis tän päivän ruoka tehdä ja pestä keittiön lattia, muuten homma hanskassa! :D Isäntäkin soitti et on hengissä, oli vaan jäädyttäny kännykkänsä pihalla..

No nyt alkaa olee sitä fiilistä täälläkin.. :) Kinkku on paistettu, lihapullat on uunissa, kämppä imuroitu..Vielä pitäis tän päivän ruoka tehdä ja pestä keittiön lattia, muuten homma hanskassa! :D Isäntäkin soitti et on hengissä, oli vaan jäädyttäny kännykkänsä pihalla..

Mä aloin NYT tekee lihapullamassaa :D Ukko lämmittää leivinuunia ja pistän ne sitten sinne :D Varmaan palaa ku en osaa käyttää tota :laugh:

Huh, ei jaksas enää yhtään vaan vielä pitäs silittää verhot ja pari liinaa..mies siivoilee minkä ehtii mut miulle iski jo väsy.: /

Meillä tuo ukkeli istuu koneella kun mä oon jo siivonnu ja laittanu kaiken :D Paitsi tietty käy laittelemassa uuniin puita välillä :) Mun piti mun silkkiverhot silittää mutta toi rauta on rikki eikä lämpötilasta voi olla varma :(

Yhteistyössä