Vielä 6 päivää tän mahan kanssa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "möhö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"möhö"

Vieras
..ja sitten saadaan vauva maailmaan! Alan ollakin jo ihan toivoton, kun en pysty istumaankaan kuin 2 min kerrallaan ja maha on niin iso, vauva ei ole vieläkään laskeutunut joten polttaa kiristävä vanne tissien alla enkä saa nukuttua kuib parin tunnin pätkissä. Toivottavasti leikkaus sujuis hyvin! Ei oo paljon jouluvalmisteluja tässä perheessä tehty...

Laskettu aika ois 3.1. mutta sektio tehdään ennen l.a., tuon päivän ilmoittivat. Vauva on nyt jo saman kokoinen kuin esikoiseni synnyttyään yliaikaisena (hätäsektiolla) joten ei oo ihme että vähän ahistaa mun pienessä rungossani :) Ihanaa kun sit pääsee taas ulkoilemaankin, kun mahtuu jotain päällekin pukemaan, vaikka siinä muutama viikko meneekin hyvin hissukseen. Alkaa mökkihöpäryys vaivata ja masentaa kattoo itteensä peilistä kun hiukset on 3 kk ylikasvaneessa kampauksessa aivan räjähtäneet: ei oo kyennyt istumaan kampaajan tuolissa.

Mitä muuten itse olet siitä mieltä että vauva syntyy nyt loppuvuodesta kun voisi syntyä myös alkuvuodesta. Sillähän on merkitystä että miten se menee kouluun, vuotta aiemmin kun syntyy tän vuoden puolella.

Mitä muuten itse olet siitä mieltä että vauva syntyy nyt loppuvuodesta kun voisi syntyä myös alkuvuodesta. Sillähän on merkitystä että miten se menee kouluun, vuotta aiemmin kun syntyy tän vuoden puolella.

Henk. koht. syistä olen tätä asiaa paljon pohtinut ja asiantuntijoiden kanssa asiasta keskustellut. He kaikki ovat olleet sitä mieltä, että JOS jotain eroa olisi tammikuussa ja joulukuussa (samana vuonna syntyneillä ) niin se ero kuroutuu umpeen viimeistään ekaluokan syyslukukaudella :)

Meillä ei vaihtoehtoja ollut, eikä niitä leikkausaikoja voi tilata kuin kampaajaa: tietylle päivälle tiettyyn klo-aikaan. Parempi vuoden lopussa syntynyt elävä lapsi kuin alkuvuodesta syntynyt, synnytyksessä vammautunut/kuollut lapsi.

Yhteistyössä