Avioero tulossa, kertokaa miten selviää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...tu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

...tu

Vieras
Siinäpä se tärkein tulikin. Ensi kesänä ois juhlittu 10v. hääpäivää vaan ei taida sitä tulla, paitsi paperilla. Monta vuotta on mennyt jo huonosti, lapsetkin alkaa jo kärsiä. Nyt tuli viimeinen naula arkkuun kun miehelle selvis että mulla on tunteita toista miestä kohtaan.

Olen miettinyt eroa jo kauan, mutta rohkeus puuttuu. Miten selviän siitä???

Rankkaahan se on, mutta kyllä siitä selviää. Toivottavasti voitte kuitenkin säilyttää suht hyvät välit, ainakin asialliset. Paljon voimia ja rohkeutta sinulle.

No tehän ootte jo eronnu henkisesti. mikäs nyt vois enää muuttua, ei se sun ukkos sua takaasin enää ota.. hirveetä kulissi paskaa kyllä sulta "yhyyy olis tullu 10v täyteen" :D sitten samalla oot toosa pitkällä jakelemas.. se on sellaasta kato elämä. Ei tarvi hukata elämästään noin montaa vuotta ymmärtääkseen ihan perus juttuja..

Siinäpä se tärkein tulikin. Ensi kesänä ois juhlittu 10v. hääpäivää vaan ei taida sitä tulla, paitsi paperilla. Monta vuotta on mennyt jo huonosti, lapsetkin alkaa jo kärsiä. Nyt tuli viimeinen naula arkkuun kun miehelle selvis että mulla on tunteita toista miestä kohtaan.

Olen miettinyt eroa jo kauan, mutta rohkeus puuttuu. Miten selviän siitä???

tuskin tarvii enää miettiä mistä rohkeus asiaan kerta mies tietä, eiköhän ole ajan kysymys kun se lähtee