Tämä kertoikin kaiken oleellisen. Äiti 44 on auttamattomasti jura-kaudelta tupsahtanut.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22724658:Niin minä ainakin oletan että hetero on eikä mikään seksuaalivammautunut.
No tuo on halpa populistinen kuvitelma että on fiksu, tiedostava, humaani ja nykyaikainen jos on tuossa asiassa eri mieltä kuin mä. Helppo tie valheelliseen ylemmyydentunteeseen. Senkun tukehdut itsetyytyväisyyteesi, piski!Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;22725111:Tämä kertoikin kaiken oleellisen. Äiti 44 on auttamattomasti jura-kaudelta tupsahtanut.
Alkuperäiseen aiheeseen. En ole ihastunut keneenkään. Siinäkin on puolensa... Joitakin miehiä ajattelen kyllä ihan liikaa, jos mulle jää luppoaikaa, mutta se on vain jumittunut gramofoninneula vailla tunteitten paloa.
Sehän sopii hyvin! Alemmuudentunne ei mulle oikein istuisikaan, joten otan sen ylemmyydentunteen paljon mieluummin!Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22725115:No tuo on halpa populistinen kuvitelma että on fiksu, tiedostava, humaani ja nykyaikainen jos on tuossa asiassa eri mieltä kuin mä. Helppo tie valheelliseen ylemmyydentunteeseen. Senkun tukehdut itsetyytyväisyyteesi, piski!
Harrastan vain suoraa puhetta. Jos siinä ylennytään tai alennutaan niin se tulee luonnostaan. Mutta persettä mä en ruukaa nuolla.Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;22725121:Sehän sopii hyvin! Alemmuudentunne ei mulle oikein istuisikaan, joten otan sen ylemmyydentunteen paljon mieluummin!
Sähän et luonnollisesti millään tavoin ylentänyt itseäsi tai alentanut muita noissa aiemmissa kommenteissasi..?
No ei suakaan paljoo oo älyllä siunattu kun pitää vielä kysyäAlkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22725068:Vittuiletko saatana?
Sinä se taas olet melko pinkeä kusipää!No ei suakaan paljoo oo älyllä siunattu kun pitää vielä kysyä
Majurin ei tarvi yhtään vokotella minua, mä olen jo myytynä hänen olemuksensa vuoksiMinä veikkaan, että olet mies.
Kerrotko, jos arvaan oikein? Vaihtoehtoiset veikkaukseni ovat: tripod vokottelee aksolotlia, Majuri Aamuäreetä, päätön Lunaticia tai xyz/Algoma (menikö nikit oikein?) äiti 44v:a.
Karoliinisessa instituutissa Ruotsissa tehtiin tutkimuksia homoseksuaalien aivoista ja todettiin, että ne eroavat jonkin verran heteroseksuaalien aivoista. Naisten ja miesten aivoissahan on rakenteellisia eroja ja tässä tutkimuksessa havaittiin, että homomiesten ja heteronaisten mantelitumakkeen yhteysalueet ovat samanlaisia ja tämä pätee myös toisin päin, eli lesbojen ja heteromiesten vastaavat toisiaan. Eli se on aivoissa.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22724751:Ihan omallani joskin Päivi R. taitaa olla samoilla linjoilla. Eli mielestäni asia on oikeasti noin että homoseksuaalisuus on vinouma joko aivojen rakenteessa, välittäjäaineissa tai ihmisyksilön kehityksessä. Tai sitten muoti-ilmiö.
Välillä tuntuu, ett olisi vaan hyvä juttu, kun voisi ajatella noin. Mä en kestä enää noita miehiä.
Juu ja voi myös murtuaEnpäs oo tienny että penis voi revetä...:x
Voi jösses. Miten se muka voi murtua? Ei kai sillä nyt sentään hakata mitään? Luulisi että olisi aikamoisen taipuisa kapine.Juu ja voi myös murtua
Se on yhdyssana. Kokeile tavallisia miehiä, jotka eivät tee taikatemppuja.Välillä tuntuu, ett olisi vaan hyvä juttu, kun voisi ajatella noin. Mä en kestä enää noita miehiä.
No on itseasiassa sama asia kuin repeämä.Voi jösses. Miten se muka voi murtua? Ei kai sillä nyt sentään hakata mitään? Luulisi että olisi aikamoisen taipuisa kapine.
Miksihän minustakin En täällä monesti palstaile, mutta jotenkin hän kolahtaa. Terveisiä täältä kaenuusta<3 Päätön! <3
Oppia ikä kaikki.