Kommenttisi vuoksi piti oikein tarkastella, mutta en kyllä mitenkään saanut kiinni mitään sellaista, jotta ymmärtäisin kantasi.Koska sä kirjoitat niin naismaisesti.:ashamed:
Kommenttisi vuoksi piti oikein tarkastella, mutta en kyllä mitenkään saanut kiinni mitään sellaista, jotta ymmärtäisin kantasi.Koska sä kirjoitat niin naismaisesti.:ashamed:
:O Puhutko nyt Päivi Räsäsen lääketieteellisellä suulla?Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22724658:Niin minä ainakin oletan että hetero on eikä mikään seksuaalivammautunut.
Seksuaalivammautunut Tuli ihan mieleen joku, joka on saanut vamman seksin yhteydessä On sulla äitee jututAlkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22724658:Niin minä ainakin oletan että hetero on eikä mikään seksuaalivammautunut.
Ihan omallani joskin Päivi R. taitaa olla samoilla linjoilla. Eli mielestäni asia on oikeasti noin että homoseksuaalisuus on vinouma joko aivojen rakenteessa, välittäjäaineissa tai ihmisyksilön kehityksessä. Tai sitten muoti-ilmiö.:O Puhutko nyt Päivi Räsäsen lääketieteellisellä suulla?
Kuten me (jotkut muut) saamme ajatella että sinä olet vinoutunut ja kieroutunut mielivammaisuudessasi :saint: Mutta eihän me, se olisi ilkeää.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22724751:Ihan omallani joskin Päivi R. taitaa olla samoilla linjoilla. Eli mielestäni asia on oikeasti noin että homoseksuaalisuus on vinouma joko aivojen rakenteessa, välittäjäaineissa tai ihmisyksilön kehityksessä. Tai sitten muoti-ilmiö.
Näin saa ajatella koska elämme suvaitsevaisessa maassa ja meillä on mielipiteenvapaus.
En ole koskaan väittänyt itseäni "suvaitsevaiseksi" enkä myöskään teitä nuoleskellakseni aijo sanoa mitään sellaista mitä mieltä en oikeasti ole. Pois se kertakaikkiaan minusta että miellyttämään ryhtyisin.Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22724734:Seksuaalivammautunut Tuli ihan mieleen joku, joka on saanut vamman seksin yhteydessä On sulla äitee jutut
Sekin on mahdollista. Peniksen paisuvaiskudos esim. voi revetä.Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22724734:Seksuaalivammautunut Tuli ihan mieleen joku, joka on saanut vamman seksin yhteydessä On sulla äitee jutut
VäärinMinä veikkaan, että olet mies.
Kerrotko, jos arvaan oikein? Vaihtoehtoiset veikkaukseni ovat: tripod vokottelee aksolotlia, Majuri Aamuäreetä, päätön Lunaticia tai xyz/Algoma (menikö nikit oikein?) äiti 44v:a.
Ei se mitään ilkeää olisi, mielipiteenne olisi vain väärä. Ei minulla ole mielivammaaKuten me (jotkut muut) saamme ajatella että sinä olet vinoutunut ja kieroutunut mielivammaisuudessasi :saint: Mutta eihän me, se olisi ilkeää.
Mie meen nukkuun, ihan kauhee olo. Vitun flunssa. Tappakaa mut ettei tartte tätäkin taas sairastaa.
Jos nyt oikein halutaan harrastaa seksiä pilkun kanssa, niin vääriä mielipiteitä ei olekaan. On vain mielipiteitäAlkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22724798:Ei se mitään ilkeää olisi, mielipiteenne olisi vain väärä. Ei minulla ole mielivammaa
Vastauksissaan on särmää ja paljon samankaltaisia ajatuksia.Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22724794:Tota... ap, miten sä huomasit tän ihastukses? Ja mikä nää tunteet herätti?
Vaikka mikäs siinä... Täällä kun tasasin väliajoin tuskastutaan, ärsyynnytään ja turhaudutaan, välillä jopa vihataan, niin kivahan se on, että joskus jotain positiivisia tunteitakin joku kokee :heart:
Totta, tuo viimeinen lause siis. Ja hyvä niin. Minä olen kuitenkin toista mieltä itse asiasta, ja uskon, että suurimmalla osasta ihmisistä on biseksuaalinen ulottuvuus.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22724751:Ihan omallani joskin Päivi R. taitaa olla samoilla linjoilla. Eli mielestäni asia on oikeasti noin että homoseksuaalisuus on vinouma joko aivojen rakenteessa, välittäjäaineissa tai ihmisyksilön kehityksessä. Tai sitten muoti-ilmiö.
Näin saa ajatella koska elämme suvaitsevaisessa maassa ja meillä on mielipiteenvapaus.
Huh, uskaltaako tässä enää seksiä harrastaakaan? :O Hyvä, kun varoititAlkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22724782:Sekin on mahdollista. Peniksen paisuvaiskudos esim. voi revetä.
Haa, niin minäkin.Totta, tuo viimeinen lause siis. Ja hyvä niin. Minä olen kuitenkin toista mieltä itse asiasta, ja uskon, että suurimmalla osasta ihmisistä on biseksuaalinen ulottuvuus.
Kuin persereikä, jokaisella omansa. Mä niin tykkään tosta lausahduksesta :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22724817:Jos nyt oikein halutaan harrastaa seksiä pilkun kanssa, niin vääriä mielipiteitä ei olekaan. On vain mielipiteitä
Hyvää yötä ja paranemisia!Mie meen nukkuun, ihan kauhee olo. Vitun flunssa.
Kiitos. Ehkä huomenna on jo parempi päivä. Mutta nyt meen oikeesti (joo joo niin varmaan). Yöt muillekin!Hyvää yötä ja paranemisia!
Näinhän se menee.Kuin persereikä, jokaisella omansa. Mä niin tykkään tosta lausahduksesta :saint: