Kuinka pitkä aika on siitä kun viimeksi harrastit seksiä?

• Viestiketjun aloittaja "Kyselyä"
  • Ensimmäinen viesti
MikMik
Eilen, tänään ei olla nähty toisiamme. Ai kamala, myö saatetaan harrastaa muutaman kerran päivässä ! No kyllä se siitä varmaan hiipuu.....kun lukee näitä teijän vastauksia. En sano pahalla vaan ymmärrän realiteetin, meil kuitenki parisuhetta takana vasta vuos. Alkuhuuma piikkiin...

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22723960:
Ei helvetti! Mikä teitä vaivaa? Ja kuka se tuolla "nainen 26v, mies 44v"-ketjussa muka väitti, että yli nelikymppiset eivät seksiä harrasta ja heillä (ainakin miehillä) halu ja kyky jo hiipuvat :LOL:
Minä en ainakaan uskalla enää tulla tänne kertomaan mitään omista asioistani, kun se heti tulkitaan leuhkimisena :( ;) :LOL:

Ja joo, en kyllä tiedä, että millaisia 4-kymppisiä joidenkin kohdalle on osunut, mutta minun tietääkseni miehet vain paranevat vanhetessaan :whistle: Tämä toteamus ihan mitenkään leuhkimatta ;)

jepou
Siis kerrankin ketju, jossa ihmiset tunnustaa sekstailevansa tyyliin pari kertaa kuussa tai harvemmin. Juu minä parisuhteessa ja halukkaampi osapuoli, mutta seksiä vain keskimäärin kerran pari kuussa. Kyllä mieskin kuulemma haluaisi useammin, mutta ei ehdi tai ajattele sitä niin kuin minä. Ärsyttää puutteessa eläminen, en enää ihmettele jos/kun ihmiset hankkii salarakkaita.

äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22724084:
Minä en ainakaan uskalla enää tulla tänne kertomaan mitään omista asioistani, kun se heti tulkitaan leuhkimisena :( ;) :LOL:

Ja joo, en kyllä tiedä, että millaisia 4-kymppisiä joidenkin kohdalle on osunut, mutta minun tietääkseni miehet vain paranevat vanhetessaan :whistle: Tämä toteamus ihan mitenkään leuhkimatta ;)
Joo, ei näitä naimafrekvenssejä ole vaikea keski-ikäisenkään ylittää mutta eipä leuhkita etteivät vaan pidä meitä leuhkoina paskaämminä mitä me kyllä molemmat pohjimmiltaan ollaan :D

Eilen, tänään ei olla nähty toisiamme. Ai kamala, myö saatetaan harrastaa muutaman kerran päivässä ! No kyllä se siitä varmaan hiipuu.....kun lukee näitä teijän vastauksia. En sano pahalla vaan ymmärrän realiteetin, meil kuitenki parisuhetta takana vasta vuos. Alkuhuuma piikkiin...
Eipä se siitä välttämättä ihan hirveän paljon hiivu jos ei anna :saint:

No nelikymppiset (mun tietääkseni pitempään parisuhteessa olleet) täällä eniten seksiä tuntuvat harrastavan :LOL:

kokokokoko
2 päivää aikaa. samoihin menee suutelot- mies työmatkalla.
kausissa menee. välillä hirveetä pupuilua pari viikkoa ja sitten kuivia kausia, jolloin ehkä pari kertaa kuussa.
10 vuotta yhdessä.

No nelikymppiset (mun tietääkseni pitempään parisuhteessa olleet) täällä eniten seksiä tuntuvat harrastavan :LOL:
Aika järkkyä, vai mitä? :LOL: Ihan tosissaan kyllä tällainen keski-ikää lähestyvä täti uskaltaa sen verran vinkata, että jos parisuhteessa on kemia kohdallaan, niin eipä se siitä hirmuisesti hiivu useammassakaan vuodessa. Kun taas kemiallisesti väärän kaavan mukaan syntyneessä suhteessa hiipuu aika vikkelästikin. Ei esim. vauvavuoden valvomiset välttämättä muuta parisuhdetta, mutta jos parisuhde on vinksallaan ja seksuaalisesti passiivista jo alunperin, niin eihän se lasten myötä varmasti kiihtymäänkään lähde ;)
Tärkeintä olisi tietenkin, että suhteessa on kummankin halut kohdallaan, ei siinä ole mitään vikaa, että seksiä on vain kerran kuussa, jos se sopii kummallekin osapuolelle. :)

äiti 44 v
Sehän voi olla niinkin että ne parit jotka eivät harrasta seksiä kuin kerran kuussa tai harvemmin ovat eronneet jo aikaa sitten ja ne yli nelikymppiset jotka sentään edes minimi kerran viikossa pökkivät niin ne jatkavat avioliitossaan loppuun asti eli kunnes kuolema sekstailut lopettaa.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22723960:
Ei helvetti! Mikä teitä vaivaa? Ja kuka se tuolla "nainen 26v, mies 44v"-ketjussa muka väitti, että yli nelikymppiset eivät seksiä harrasta ja heillä (ainakin miehillä) halu ja kyky jo hiipuvat :LOL:
Jaa... no mä olen parikymppisenä seurustellut n.44v:n miehen kanssa, ja hänen halunsa ja kykynsä olivat kyllä ihan kohdallaan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22724331:
Aika järkkyä, vai mitä? :LOL: Ihan tosissaan kyllä tällainen keski-ikää lähestyvä täti uskaltaa sen verran vinkata, että jos parisuhteessa on kemia kohdallaan, niin eipä se siitä hirmuisesti hiivu useammassakaan vuodessa. Kun taas kemiallisesti väärän kaavan mukaan syntyneessä suhteessa hiipuu aika vikkelästikin. Ei esim. vauvavuoden valvomiset välttämättä muuta parisuhdetta, mutta jos parisuhde on vinksallaan ja seksuaalisesti passiivista jo alunperin, niin eihän se lasten myötä varmasti kiihtymäänkään lähde ;)
Tärkeintä olisi tietenkin, että suhteessa on kummankin halut kohdallaan, ei siinä ole mitään vikaa, että seksiä on vain kerran kuussa, jos se sopii kummallekin osapuolelle. :)
Mulla on parisuhteissani kemiat aina kohdannu turhankin hyvin mutta mikään muu ei sitten ole luonnistunu lainkaan :snotty: Nyt yritän kovasti olla ilman (kun en edes parisuhteessa ole) mutta vaikeaa tää on kun joka tuutista tarjotaan... :D

Yhteistyössä