Meidän K-kauppias on ärsyttävä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hittolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hittolainen

Vieras
Meillä ruokatili K-kaupassa (joo!kyllä niitä edelleen on!) nyt puoli vuotta ja meillä maksaminen tapahtuu aina suoraveloituksena minun tililtä. Viime kuussa olikin tilillä 2e vähemmän rahaa ja näin ollen veloitus ei pystynytkään tapahtumaan ja sovin kauppiaan kanssa maksusta tilisiirrolla, jonka maksoin heti eräpäivänä (eli alkuperäinen ep oli siirretty 2vkolla).
Nyt 15pv suoraveloitus on tapahtunut minun tililtä ihan normaalisti, joten ruokalasku pitäisi olla maksettu, mutta kassalla tämä ei näy. Kauppias ei ole siis nollannut vieläkään tätä tiliä, vaikka maksu kirjautuukin kauppaan heti kun meillä sama pankki (pieni kylä). Kauppiaasta olen kuullut paljon pahaa sanottavaa, että hän osaa olla todella *ittumainen asiakkaita kohtaan, joten nyt on minun vuoro. Näinköhän jää jouluruoat ostamatta kun turvauduin, että ruokaostokset hoidetaan tässä K-kaupassa!!!

Eikös sielle kauppiaalle voi soittaa tai jos se sattuis olemaan kaupassa töissä vielä huomenna, sanoisin et eikö tiliä nyt vois nollata et sais jouluruoat ostettua? Hävettää,nolottaa ja ärsyttää mennä vinkumaan siltä kun ei rahaa muuten ole, muuten sais pitää kiinni sen tilin mut minä tyhmä luotin et se nollaa sen ajoissa. Tiedän et se vaan naureskelee perässä et eikö tuollakaan nyt rahaa jouluna ole edes ruokaan.... ja kato vaan, se on kuitenkin jo joululomalla.

Meillä ruokatili K-kaupassa ...
(pieni kylä)....
Kauppiaasta olen kuullut paljon pahaa sanottavaa, että hän osaa olla todella *ittumainen ...

Tässäpä juuri näkee mitä kilpaulun puute saa aikaan >> yleisesti kaikenlaista huonoa elämän laatua. Ahdasta, nurkkakuntaisuutta, pikkusieluisuutta.

Kaupungeissa on pakko palvella paremmin, koska on aito kilpailuasetelma. Sitä kautta todellisempi hyvnvointi ja elämänlaatu.

Eikö sinun siis anneta ostaa kyseiselle tilille kun se ei ole nollutunut?

Se ei nollaudu enne kuin kauppalle on tullut asiasta tietoja ja tilien hoitaja on sen saanut sinne merkattua. Eli vaikka olet maksanut sen oikeana päivänä niin tieto ei kaupalle mene saman tien.

Yhteistyössä