En siivoa kaappeja, koska en vietä siellä joulua -hokema saa mut raivon partaalle

[QUOTE="vieras";22716054]mulle on muuten aivan sama kuin paljon se sua veetuttaa.Mutta minä en puunaa kaappeja KOSKA me emme vietä joulua siellä kaapissa!![/QUOTE]

Siivoatko kaappeja koskaan muulloinkaan? Jos, niin vietät siellä aikaa sitten joskus muulloin kuin jouluna.
 
ärsyttäääää
Lakkaa kertomasta muille siivoamisistas. Ärsyttää ihmiset, jotka jaksaa ylistää omaa paremmuuttaan jatkuvasti muille.
sä varmaan irrotat ruuvitkin sängystä joulusiivoa tehdessäs :O
 
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttäääää;22716079:
Lakkaa kertomasta muille siivoamisistas. Ärsyttää ihmiset, jotka jaksaa ylistää omaa paremmuuttaan jatkuvasti muille.
sä varmaan irrotat ruuvitkin sängystä joulusiivoa tehdessäs :O
Mitä mun sitten pitää sanoa kaverille, kun se kysyy, mitä olen tehnyt? Valehdella? Ei, siihen musta ei ole.
 
katatsu
Kyllä mä ymmärrän et ap tykkää huonoa hänen arvostelustaan. Kyllä minäkin näin "siivousfriikkinä" (mitä olen mielelläni) tykkään huonoa, kun toiset tulee kommentoimaan mun siivousintoudesta jotain muka hauskaa... Tehköön jokainen mitä lystää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttääääää;22716118:
Ihan sama, mutta tännekkin jaksoit tulla meitä valistamaan kuinka paljon oletkaan siivonnut. Niin, että ärsyttääääää kyllä ja sä vielä ihmettelet ihmisten kommentteja.
Osuu ilmeisen arkaan paikkaan sitten, jos pitää noin kamalasti ärsyyntyä.

Mitä se sun napaasi kaivaa mun siivoamiset, kun ei muakaan muiden? Jokainen tehköön tavallaan.
 
Muakin, koska se on jo NIIN VANHA juttu, ja radiossakin ne yhä lässyttää sitä niinkuin se olisi tuorekin älynväläys...
Juurikin siitä tuo ärsyyntyminen varmaan johtuu.

Itse pääsin lopullisesti eroon suorituspaineista viime joulun alla, kun poika kesken pahimman kaaoksen pyysi mua huoneeseensa laulamaan joululauluja, sammutti valot (jouluvalot paloivat) ja tonttulakit laitettiin päähän. Sitten hetken laulettuamme silloin vajaa 4 v. halasi ja sanoi, että "voi äiti kun minä oon onnellinen kun meillä on niin jouluista". Lopetin suorittamisen siihen paikkaan.
 
äiti 44 v
[QUOTE="Horuksen silmä";22715622]Jaa, eipä mulle kukaan ole noin todennut. Toisaalta en kyllä edes keskustele joulusiivouksesta kenekään kanssa. Saati että sellaisen edes tekisin.[/QUOTE]

Peesi. Ei tässä kovin isoja siivouksia tehdä, vessanpöntön pesen ja vähän rätillä huitasen sitä ympäröivääkin asuntoa. Korttejen, lahjojen ja ruuan kanssa menee riittävästi aikaa (ja tämän palstan) ja kaappeja en edes suunnittele siivoavani kun kaapissa en tosiaan jouluani vietä. Kylläkai nykyisin kaikki on jo kaapista ulkona?
 
Juurikin siitä tuo ärsyyntyminen varmaan johtuu.

Itse pääsin lopullisesti eroon suorituspaineista viime joulun alla, kun poika kesken pahimman kaaoksen pyysi mua huoneeseensa laulamaan joululauluja, sammutti valot (jouluvalot paloivat) ja tonttulakit laitettiin päähän. Sitten hetken laulettuamme silloin vajaa 4 v. halasi ja sanoi, että "voi äiti kun minä oon onnellinen kun meillä on niin jouluista". Lopetin suorittamisen siihen paikkaan.
:heart: Ihana.
 
"vieras"
se on neutraalia smalltalkia, korkeintaa vähän itseironista, eli sanoja myöntää olevansa laiska samalla kun kadehtii jotakuta ahkeraa. Miten se ahkera siitä voi vetää porot nokkaansa?
 
siisti ihminen
Mä pidän kaapit aina siistinä vaikken vietä siellä aikaani, koska mielestäni siinä säästää niin aikaa kuin hermojakin, ettei ikinä ole kaaosta ja jos etsii jotain, myös löytää. En myöskään harrasta viikkosiivousta, vaan ylläpidän siisteyttä joka päivä, juuri siksi ettei massiivisempiin operaatioihin tarvitse ryhtyä. Meillä sitä paitsi on pieniä lapsia jotka syö lattialta joskus, kun tiputtavat, niin on parempi mieli kun lattioilta oikeasti voi syödä, eikä tartte pelätä että ne saa jotain murusia suuhunsa kun nostavat makkaran
 
Kiiva
Ei millään pahalla Rieputarallaa, mutta mitä jos jättäisit kaappien siivoamisen tänä jouluna? Ettei tule sellaista hermoromahdusta stressisstä kuin viime jouluna.. Silloin ei ollut palstalla enää kenelläkään kivaa
 

Yhteistyössä