G: Kun sä olet jossain.. Montako kertaa miehesi soittaa sinulle sinä aikana? Vai soittaako ollenkaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
tuli mieleen tälläinen :D

Koska kun mä olin eilen piiiiiiitkästä aikaa ystäväni kanssa kaupungilla ihan yksin niin mies ehti jo ekan tunnin aikana soittaa kolmesti :laugh: okei eka kerralla sillä oli kyllä asiaa.. tai "asiaa" kysyi missä tutit ovat :D juu, ei vissiin tiennyt.. toisella kerralla taisi soittaa että kannattaako lasta laittaa enää päiväunille ja kysyi samalla että joko olen tulossa kotiin :laugh: ja vikalla kerralla soitti et pitää hakee yks kone samalla..

Taidan ilmeisesti käydä ihan liian harvoin missään omissa jutuissa. Siis TODELLA harvoin.
Noh, viimeksi viihteellä olen käynyt reilu 2vuotta sitten ja noh shoppailemassa/syömässä tms. niin tää taisi olla ehkä 2kerta tänä vuonna kun mies jäis lasten kaa..

tartteis vissiin petrata.. :laugh: :laugh:

No ei kyllä soita jos ei tosissaan oo asiaa. Olen 4 x vuodessa omalla vkl lomalla ja silloinkaan ei soita vaan minä soitan lapsille.

Minua ahistais jos toinen rimputtas koko ajan...

[QUOTE="vieras";22712244]tuli mieleen tälläinen :D

Koska kun mä olin eilen piiiiiiitkästä aikaa ystäväni kanssa kaupungilla ihan yksin niin mies ehti jo ekan tunnin aikana soittaa kolmesti :laugh: okei eka kerralla sillä oli kyllä asiaa.. tai "asiaa" kysyi missä tutit ovat :D juu, ei vissiin tiennyt.. toisella kerralla taisi soittaa että kannattaako lasta laittaa enää päiväunille ja kysyi samalla että joko olen tulossa kotiin :laugh: ja vikalla kerralla soitti et pitää hakee yks kone samalla..

[/QUOTE]

Tuollainen ei olis mun mies alunperinkään! Yhden miesehdokkaan jätin aikoinaan, koska hän soitteli ihan jatkuvalla syötöllä ilman varsinaista asiaa.

Mies soittaa, jos on asiaa, tai jompi kumpi on jossakin kauempana käymässä.

Riippuu missä olen, kuinka pitkään ja onko asiaa. Jos on alle vuorokauden reissuista kysymys niin ei oikeastaan soita jos ei ole jotain syytä, tosin se syy voi sitten olla sekin että tyttö haluaa soittaa äidille. Tai noita klassisia "toisitko maitoa kotimatkalla?"-juttuja.

Taas jollain useamman päivän, viikon tms reissuilla joihin kuuluu matkustamistakin niin yleensä itsekin soitan jo perille päästyäni ja jos se unohtuu niin mies soittaa varmistukseksi jossain vaiheessa.

Ei normaalisti ole soittanut kertaakaan (jos siis oon vaan iltamenoissa) mutta nyt viimeisimmän epilepsiakohtauksen jälkeen on kysellyt perään, jos oonkin ollut kauemmin mitä piti. Varmistaakseen, että kaikki on ok <3

Soittaa jos on oikeaa asiaa. Siis jos en ole pitkään poissa. Jos olen yötä poissa, niin soitellaan tai tekstataan ainakin hyvät yöt illalla :) Ja jos nyt useita päiviä, niin tietysti kuulumisia muutenkin. Mutta ei mitenkään monta kertaa päivässä tai vastaavaa, koska sellanen on aika ahdistavaa.

Musta tollainen tuntuis niiin kyttäykseltä! Shoppailureissuille ei soita ellei tosiaan ole joku iso ongelma. Jos ollaan yötä erossa soitellaan iltaisin hyvät yöt toisillemme ja lapsellemme.

No ei soittele ellei ole jotain oikeesti tärkeetä, mutta osaa kyllä hoitaa lasta siinä missä minäkin, ettei tarvii soitella jotain tyyliin laittaako lapsen nukkumaan. Mulla on kyllä omia menoja useampana iltana viikossa.

soittaa jos on oikeeta asiaa. muuten saattaa laittaa viestiä,muttei kysy tuutko jo kotio. varsinkaan jos oon viihteellä.
ehjä jos oon shoppailemassa saattaa kysyä koska tuun että voi tehdä suunnitelmia mitä senjälkeen tehdään.
mäkin pyrin oleen soittelematta ukolle kun on poissa,ihan sentakia ettei sen kaverit luule et vingun sitä kotio ;) mies ei käy juomassa,ihan omasta halustaan. mutta harrastaa kyllä. laitan viestiä minäkin ennemmin jos esim. haluan että tuo tullessaan jotain.

Yhteistyössä