Sain hoitolapselta joululahjan... :(

  • Viestiketjun aloittaja "lastenhoitaja"
  • Ensimmäinen viesti
"lastenhoitaja"
Nyt se sit osui omalle kohdalle, mitä en uskonut tapahtuvan. Sain ryhmäni lapselta joululahjaksi tyynyliinan, jossa komeilee ko. lapsen naamakuva! :O Mitä noiden vanhempien päässä oikein liikkuu??? Oikeastiko kuvittelevat jonkun tahtovan tommosen? Ja ei, ei voinut olla lapsen oma idea, koska lapsi on alle 2-vuotias eikä osaa vielä puhua.
 
"nanna84"
Mun mielestä lastenhoitajille, opettajille ym. ei tarvi ostaa mitään joululahjaa, koska ne ovat siellä töissä ja saavat siitä (liian surkeaa) palkkaa. Eihän potilaatkaan sairaanhoitajille tai lääkäreille lahjoja ostele.
 
lastenhoitaja-ap
[QUOTE="nanna84";22698095]Mun mielestä lastenhoitajille, opettajille ym. ei tarvi ostaa mitään joululahjaa, koska ne ovat siellä töissä ja saavat siitä (liian surkeaa) palkkaa. Eihän potilaatkaan sairaanhoitajille tai lääkäreille lahjoja ostele.[/QUOTE]

Ei munkaan mielestä tartte ostaa yhtään mitään. Parempi on ilman kuin sit tuhlata rahojaan johonkin tommoseen mikä menee samoin tein roskiin. :(
 
[QUOTE="vieras";22698104]Taidanpa tietää kuka ap. on. Melkoista kypsymättömyyttä :( ja vielä kertoo siitä julkisesti netissä.[/QUOTE]

Joo, ois hienoa olla sen lahjan antaneen lapsen äiti ja lukea tällaista netistä.
 
samaa mieltä
[QUOTE="nanna84";22698095]Mun mielestä lastenhoitajille, opettajille ym. ei tarvi ostaa mitään joululahjaa, koska ne ovat siellä töissä ja saavat siitä (liian surkeaa) palkkaa. Eihän potilaatkaan sairaanhoitajille tai lääkäreille lahjoja ostele.[/QUOTE]

Turha tästä on ottaa stressiä kun lahjat ei koutenkaan miellytä. Piparilyhty, joulukahvi tai -tee, suklaa tms on paras lahja JOS haluaa jotain antaa. Sen voi käyttää pois tai lahjoittaa eteenpäin, eipä jää nurkkiin pyörimään. Kukkia opet taas usein saa paljon ja jos on reissussa joulun / kesänalun niistä on harmia, smaoin jos on allergiaa.
 
No ei tarvitse ostaa tai tehdä, mutta vaikka itse saan tekemästäni työstä palkkaa ja pidän hommaa samalla mukavana touhuna, voi sitä tunnetta kun joku haluaa vielä jotakin antaa kun kurssi loppuu.

Ja ihan olen ollut mielissäni jo pelkästä lapsen piirustuksesta, silloin tiedän, että lapsi itse on tykännyt ja viihtynyt. Välillä taas huomaa, että myös vanhempi on ollut tyytyväinen tekemääni työhön ja saavutksiin.

Meinaampa tuota minäkin muistaa lapsieni opettajia ja hoitajia, ihan vaan koska olen tyytyväinen heidän tekemäänsä työhön, tosin ei mitään naamakuvalla varustettuja tuotteita lähde meiltä :D
 

Yhteistyössä