Joulukortit- meidän pikku söpöliini

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen varmaan ihan epänormaali tapaus, mutta mä haluaisin nähdä mielummin näitä äidin pikku murmeli-kuvia, kuin niitä tiimarista ostettuja kortteja. En todellakaan paljoa tiiraile mikä tonttu tai enkeli tai mikä tahansa jouluaiheinen kuva siinä tavallisessa kortissa on. Sit on tietty nää, jotka MUKA ovat nähneet vaivaa ja tulostaneet omalla printterillään jonkun joulukuvan ihmeellisestä internetistä ja liimanneet sen siihen tiimarin korttipohjaan.
Äidin pikku murusten kuvia mulle!

Onneks en vaivautunut laittaan yhtään korttia meneen en omista lapsista (jotka muuten on mun mielestä maailman ihanimpia) enkä tiimarin kortteja, en tehnyt itse, enkä ostanut muualtakaan kun ihmiset on näin omituisia, et vetävät herneet nekkuun asiasta jos toisestakin.. Mistään et voi puhua, kortit on vääränlaisia, kasvatat väärin, kulutat väärin (liikaa tai liian vähän lahjoja)...ym. lista tuntuu olevan loputon ainakin jos tätä palstaa lukee..
Taidanpa sulkeutua neljän seinän sisään ja jutella peilikuvalle, se ainakin tykkää samoista asioista kuin minä (;
Nää jotka täällä valittaa aina, niin taitaa olla just niitä joilla ei ole mitään elämää sit piiloudutaan sen nyrpeän naaman taakse ja ollaan niin olevinaan..

kerroithan sä jo sen mielipiteen, että: olis kivempi saada kortissa joku eläimen kuva kuin joku VAUUUUVVVVA.

ja missä tein niin? se, että otan kantaa noin älyttömään lausahdukseen ei tarkoita sitä että välttämättä itse on mitään mieltä. ja sen tein vain koska en ymmärrä mitä pahaa on pitää enemmän eläimistä kuin lapsista TAI toisinpäin? ihminenkin on kuitenkin vain eläin..

mutta jos itseltäni kysytään niin otan mielummin kuvan vaikka parhaan ystäväni koirasta kuin kaukaistakin kaukaisemman sukulaiseni lapsesta jota en koskaan ole edes tavannut tai vaihtoehtoisesti otan mielummin kuvan vaikka kummipojastani kuin naapurin kissasta. eli ongelma on?

ja missä tein niin? se, että otan kantaa noin älyttömään lausahdukseen ei tarkoita sitä että välttämättä itse on mitään mieltä. ja sen tein vain koska en ymmärrä mitä pahaa on pitää enemmän eläimistä kuin lapsista TAI toisinpäin? ihminenkin on kuitenkin vain eläin..

mutta jos itseltäni kysytään niin otan mielummin kuvan vaikka parhaan ystäväni koirasta kuin kaukaistakin kaukaisemman sukulaiseni lapsesta jota en koskaan ole edes tavannut tai vaihtoehtoisesti otan mielummin kuvan vaikka kummipojastani kuin naapurin kissasta. eli ongelma on?

niin, ongelma on? Mä en ymmärrä mikä ongelma tässä on. Miks pitää täällä ähistä ja puhista että voi kauheata taa kun sain hirveitä kortteja missä on lasten kuvia. sitä mä vaan ihmettelen.

Vauva/lapsikortit on parhaimpia! Ne on ihania ja omaperäisiä. Mä tilasin pari ylimääräistä,voisin laittaa yhden vaikka Ap:lle, jospa senkin kivisydän edes vähän heltyisi <3

mä kanssa.en tykkää yhtään!!Mieheni sisarukset 3 kpl laittavat AINA joka siunattu joulu kuvan missä heidän katraansa ovat.Minua ei kiinnosta sittten yhtään ne kortit missä lapset keimailee.Mä olen lapsirakas ja joulufani.minun joulukortissani saa olla jouluisia aiheita ja kuvia mutta sukulaisen lapsi tonttulakki korvalla ei kiinnosta.

niin, ongelma on? Mä en ymmärrä mikä ongelma tässä on. Miks pitää täällä ähistä ja puhista että voi kauheata taa kun sain hirveitä kortteja missä on lasten kuvia. sitä mä vaan ihmettelen.

en oo ähissy ja puhissu mistään korteista mitään, korkeintaan vaan siitä miten joku tuntematon pistää sanoja mun suuhun tai että toista ihmistä arvostellaan sen perusteella aikuiseksi, että se pitää kissoja, koiria tai kaneja söpömpinä. jokainen tavallaan ja kukaan toinen tuskin on sanomaan onko se tapa oikea vai väärä.

ja kyllä, voin olla jossain samaa mieltä sunkin kanssa, en ymmärrä mikä ongelma tässä on. mulla ei ainakaan mikään, mutta mielipiteen voi kai siitä huolimatta sanoa.. ja jos kuitenkin voisit jättää mut ton ihmettelyn ulkopuolelle, kun en ees ole niitä lapsikortteja vastaan ollut..

en oo ähissy ja puhissu mistään korteista mitään, korkeintaan vaan siitä miten joku tuntematon pistää sanoja mun suuhun tai että toista ihmistä arvostellaan sen perusteella aikuiseksi, että se pitää kissoja, koiria tai kaneja söpömpinä. jokainen tavallaan ja kukaan toinen tuskin on sanomaan onko se tapa oikea vai väärä.

ja kyllä, voin olla jossain samaa mieltä sunkin kanssa, en ymmärrä mikä ongelma tässä on. mulla ei ainakaan mikään, mutta mielipiteen voi kai siitä huolimatta sanoa.. ja jos kuitenkin voisit jättää mut ton ihmettelyn ulkopuolelle, kun en ees ole niitä lapsikortteja vastaan ollut..

no sori vaan kun luulin että olit se sama joka oli niitä vauvakortteja vastaan, kun ei täällä tiedä kuka kirjottelee ja mitä. joo mutta mulle on aivan sama mitä kukin haluaa korttiinsa laittaa. Tykkään saada joulukortteja ystäviltä ja sukulaisilta. En viittis ikinä tulla tänne valittamaan jotain esim. että voi kun kamalaa taas saan niitä hirveitä kissakortteja, yöks.

Yhteistyössä