Mielipiteitä Emmaljunga Scooter-rattaista!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äitykkä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äitykkä"

Vieras
Niin,eli haluisin mielipiteitä kyseisistä rattaista,harkinnassa ostaa meidän koht 2v. neidille semmoiset..Markkinoilla vaan niin monenlaisia,värisiä,että iskee pieni valinnanvaikeus..:)

kerro kokemuksia jos omista kyseiset rattaat..

Meillä oli moiset muutamia vuosia sitten, vuonna 2005 muistaakseni, kun tulivat uutena markkinoille.

Tykkäsin kovasti! Kätevät, pienet, tukevat. Kunnon kuomu, selkänojan saa 1-2-vuotiaalle riittävän taakse nukkuma-asentoa varten (siis ihan alashan se ei mene). Pienet, paksut renkaat toimivat yllättävän hyvin talvikeleilläkin. Tavarakori on todella pieni, mitään kauppastoksia isoja sinne ei mahdu.

[QUOTE="hiu";22582455]Meillä oli moiset muutamia vuosia sitten, vuonna 2005 muistaakseni, kun tulivat uutena markkinoille.

Tykkäsin kovasti! Kätevät, pienet, tukevat. Kunnon kuomu, selkänojan saa 1-2-vuotiaalle riittävän taakse nukkuma-asentoa varten (siis ihan alashan se ei mene). Pienet, paksut renkaat toimivat yllättävän hyvin talvikeleilläkin. Tavarakori on todella pieni, mitään kauppastoksia isoja sinne ei mahdu.[/QUOTE]

Peesaan tätä :)
Nyt meidän Scooterit ovat ullakolla säilytyksessä, pitäisi vissiin laittaa myyntiin kun ei käyttöä enää ole. Ovat vuoden 2005 mallia, jalkojen suojapeitekin löytyy.

Meillä on tätä uusinta mallia, noin vuoden vanhat. Ihan ok rattaat, mutta olisi kannattanut pitäytyä yhdistelmissä. Eniten minua harmittaa se, ettei voi kääntää lasta istumaan kasvot työntäjään päin. Tänäänkin mentiin päin tuiskua ja kun omille kasvoille tuntui pahalta, tuntui taatusti lapsellekin. Tosin eipä sellaisia kuomurattaita taida olla olemassakaan mistä saisi työntösuuntaa muutettua. Muutenkin odotin että kuomurattaat olisi jotenkin näppärämmät ja ketterämmät kuin yhdistelmävaunujen rattat, mutta ei nuo varsnaisesti sen kummemmat ole. Ihan kestävät ja siistithän nuo kyllä on.

Meillä on noi ihan uudet scooterit. Ne on ihan parhaat. Ja vielä kohtuu hintaset. Teutonian timmyt makso yli 300 euroa, ja olivat muutenkinmun mielestä huonommat.
makuasioista ei kannata kiistellä.
mutta, itse olen todella tyytyväinen noihin. Ja värin on lime <3
mun mielestä timmyt näyttää luonnossa ainakin paljon enemmän rimpuloilta kun scooterit..

Timmyille ääni. Scooter on kolhomi ja muovisempi + isompi. Ihan kuin yhdistelmiä työntäisi. Olin menossa myymään Timmyt pois ja ostamaan Scooterit tilalle, mutta ei tullut kauppoja :)

Scootereissa ei taida edelleenkään olla makuuasentoa, Timmyistä löytyy ja niitä voi käyttää pienilläkin vauvoilla kantokopan kanssa. Timmyjen jällleenmyyntiarvo on hyvä, todelliseksi hinnaksi ei jää kovin suurta summaa. On varmasti Scootereidenkin, mutta hintaeron syy minusta näkyy hyvin kokeilemalla. Joku valitteli kerran, että Scooterit saattavat kipata taaksepäin liian helposti, siitä ei tietoa mutta kai niin on käynyt kun ääneen valitteli.

[QUOTE="viivi";22691119]Meillä on tätä uusinta mallia, noin vuoden vanhat. Ihan ok rattaat, mutta olisi kannattanut pitäytyä yhdistelmissä. Eniten minua harmittaa se, ettei voi kääntää lasta istumaan kasvot työntäjään päin. Tänäänkin mentiin päin tuiskua ja kun omille kasvoille tuntui pahalta, tuntui taatusti lapsellekin. Tosin eipä sellaisia kuomurattaita taida olla olemassakaan mistä saisi työntösuuntaa muutettua. Muutenkin odotin että kuomurattaat olisi jotenkin näppärämmät ja ketterämmät kuin yhdistelmävaunujen rattat, mutta ei nuo varsnaisesti sen kummemmat ole. Ihan kestävät ja siistithän nuo kyllä on.[/QUOTE]

Eikö kuomu käänny suojaksi? Timmyissä menee vaikka ihan alas jos on tarvis.

Muuten kommenttina että kaikkea ei saa samaan pakettiin, pientä kokoa ja vaihdettavaa työntösuuntaa etenkin jos haluaa kaikkiin säihin sopivan rattaan.

[QUOTE="vieras";22691346]Timmyille ääni. Scooter on kolhomi ja muovisempi + isompi. Ihan kuin yhdistelmiä työntäisi. Olin menossa myymään Timmyt pois ja ostamaan Scooterit tilalle, mutta ei tullut kauppoja :)

Scootereissa ei taida edelleenkään olla makuuasentoa, Timmyistä löytyy ja niitä voi käyttää pienilläkin vauvoilla kantokopan kanssa. Timmyjen jällleenmyyntiarvo on hyvä, todelliseksi hinnaksi ei jää kovin suurta summaa. On varmasti Scootereidenkin, mutta hintaeron syy minusta näkyy hyvin kokeilemalla. Joku valitteli kerran, että Scooterit saattavat kipata taaksepäin liian helposti, siitä ei tietoa mutta kai niin on käynyt kun ääneen valitteli.[/QUOTE]

Scooterit menee niin makuuasentoon, että 6kk vauvan voi niihin laittaa.
Itse en timmyihin vauvaa laittais. Koska en halua työntää kasvot menosuuntaan pientä vauvaaa.
Meillä ei ainakaan ole rattaat mhinkään kipannu.

[QUOTE="vieras";22691367]Eikö kuomu käänny suojaksi? Timmyissä menee vaikka ihan alas jos on tarvis.

Muuten kommenttina että kaikkea ei saa samaan pakettiin, pientä kokoa ja vaihdettavaa työntösuuntaa etenkin jos haluaa kaikkiin säihin sopivan rattaan.[/QUOTE]

Eipä se Timmyissä mennyt minusta yhtään sen paremmin, tai siis se kääntösysteemi on jotenkin hölmö minusta. Käyn parhaillaan kauppoja samanlaisista yhdistelmistä kuin mitkä meillä aiemmin oli. Rattaat eivät olleet sen isommat kuin Scooterit tai Timmyt, hieman painavammat kyllä, tosin sekin alkaa tuntu vain plussalta. Kuomurattaat on kyllä ihan turhia.

Meillä oli Teutonia Funit, en tykännyt, möin pois viikko sitten ja ostin Emmaljunga Scooterit 1 v. 7 kk ikäiselle. Ihan loistavat rattaat verrattuna entisiin, ja muutenkin. Harmittaa että edes koko aklliisiin Teutonioihin haksahdin tammikuussa. :|

Yhteistyössä