[QUOTE="vieras";22678855]Mä ymmärrän kyllä että ihmiselle joka kulkee elämänsä laput silmillä on vaikea ymmärtää näitä asioita.[/QUOTE]
Mieluummin laput silmillä kuin antenni päässä.
Mieluummin laput silmillä kuin antenni päässä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
opcorn:
Että te ootte tyhmiä. Johan mä sanoin ajat sitten, että olettepas hölmöjä kun kaiken uskotte.
Porukka täällä jauhaa, kuinka hyviä ihmistuntijoita ne on ja jakaa jotain aivodiagnooseja. Varmaan tuntuu teilläkin vähän sähkömagnetismia ja lentää jotain örkkejä.
En näe niitä suoranaisesti, vaan ne vilahtelevat ihan näkökenttäni reunassa. Ikäänkuin ne tietäisivät, missä menee näkökenttäni rajat. Ja minä tunnen, että ne keskustelevat, mutta en varsinaisesti voi kuulla sitä. Aistin sen vaan iholla. Ymmärrän sanan sieltä ja toisen täältä.
Ketä ne ovat ja miksi ne ovat täällä? Viimeksi erotin sellaiset sanoat kuin "tunkkainen" "valopallo" "ehdoton". Mitähän se tarkoittaa.
Minusta tuntuu, että shakrani on muuttunut ihan violetiksi.
Hahaha. Tämä viihdyttää minua.
Niinkö? Mielenkiintoista. Onko sinullakin näitä tuntemuksia?
Tämä loppui jo. Ellei joku noista ole niinkin yksinkertainen, että ehdottaa vielä jotain tiettyä aivosairautta.
Niin, olet varmaan taitava siinä.
Mitä, jos kerron, että tänään erotin puheesta sanat "valheellinen" ja "puoskari"? Jos ne yrittävät varoittaa minua jostain.
No, ap, mitenkäs aiot viihdyttää itseäsi seuraavaksi? Kirjoitatko suunnittelevasti itsemurhaa ja sen yhteydessä tappavasi lapsesi? Sitten nojaat tuolissasi taakse ja luet nautiskellen hätääntyneitä vastauksia.