Kakut uunissa, pllataikina kohoamassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rollolainen

Vieras
Mitä kivaa sitä vielä tekis?

Pitä varmaan iltapäivää varten tehdä tuo piparitaikina valmiiksi, lupasin lapsille että tänään leivotaan pipareita, vaikka noita kaupan pipareitakin meiltä löytyy:D

Mä tein eilen torttuja sillä omena-kanelihillolla ja vähä eri mallilla, tuli kivoja. Tein myös englantilaisen hedelmäkakun joka on ihan "must" mun joulussa, sekä kokeilin ekaa kertaa Niksipirkan vinkkiä :D dippasin piparit ennen paistamista nonparelleissa! Tuli tosi herkullisen näköisiä ja ihanan makuisia. (Tosi kivalta näytti purkissa, siinä kiva joulunajan tuliainenkin kylään mennessä!)

Minä teen tänään kahviset taatelikakut, joista osa menee lahjoiksi. Hedelmäkakut on tehty, ja piparit.

Meillä tehdään tortuista sellaisia miniatyyreja, ne ovat kooltaan neljänneksen normaalista. Pullaa en tee ollenkaan jouluksi, mutta saksalainen jouluhalko pitää aatonaattoiltana askarrella.

Ja joku teineistä halusi tehdä hannatätejä.

[QUOTE="vieras";22679964]No voi ei kun alko haluttaan kuivakakkua, mut mun vuoka on ulkona jäädyttämässä lumilyhtyjä :)
Huomenna sit..[/QUOTE]

ei mullakaa oo kuin yks Rengasvuoka. Tein se toisen kakun ihan tavalliseen kakkuvuokaan =)

Yhteistyössä