Minä olen alkanut nähdä olentoja. Voiko tämä olla merkki siitä, että tietoisuuteni on siirtymässä ylemmälle tasolle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viistokattoisen talon nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse olen aina ollut kovin herkkä,vaistonnut hyvin herkästi ihmisten mielialat ja ennakoinut tulevaa vaistoamalla,uskon että jotkut ihmiset ymmärtää ja tuntee ympäristöään toisia herkemmin,itse en kylläkään ole nähnyt koskaan mitään mutta noita sähkötyksiä ym outoja tuntemuksia joskus.
Itse en pidä itseäni pipipäänä,eikä kukaan muukaan ole pitänyt 30 vuoteen,herkkänä kylläkin.

[QUOTE="vieras";22678855]Mä ymmärrän kyllä että ihmiselle joka kulkee elämänsä laput silmillä on vaikea ymmärtää näitä asioita.[/QUOTE]

Opettele tunteen mut eka ja sano sen jälkeen tuo uudelleen.. ;)

Näköhäiriöt ja noi "sähköntunteet" viittaavat migreeniin mun mielestä... Loppu onkin sitten vain suurta mielikuvitusta, älä ala uskomaan liikaa noihin juttuihisi... Ajat itsesi mielipuoleksi tuollaisilla. Tietysti jos tuntee mukavaksi ja tavoiteltavaksi olotilaksi olla "hullu" niin ei siinä sitten mitään...

Muoks. kirotusvireet pois..

Näköhäiriöt ja noi "sähköntunteet" viittaavat migreeniin mun mielestä... Loppu onkin sitten vain suurta mielikuvitusta, älä ala uskomaan liikaa noihin juttuihisi... Ajat itsesi mielipuoleksi tuollaisilla. Tietysti jos tuntee mukavaksi ja tavoiteltavaksi olotilaksi olla "hullu" niin ei siinä sitten mitään...

Muoks. kirotusvireet pois..

ohi aiheen mutta voiko migreeni olla päänsärytön?

[QUOTE="vieras";22678824]Itse olen aina ollut kovin herkkä,vaistonnut hyvin herkästi ihmisten mielialat ja ennakoinut tulevaa vaistoamalla,uskon että jotkut ihmiset ymmärtää ja tuntee ympäristöään toisia herkemmin,itse en kylläkään ole nähnyt koskaan mitään mutta noita sähkötyksiä ym outoja tuntemuksia joskus.
Itse en pidä itseäni pipipäänä,eikä kukaan muukaan ole pitänyt 30 vuoteen,herkkänä kylläkin.[/QUOTE]

Toisten mielialojen aistiminen ja asioiden ennakoiminen ovat sosiaalista lahjakkuutta, toisinaan ihmiselle luontaisia, usein jonkinlaisen läheisriippuvuuden aikaansaamaa eloonjäämistekniikkaa. Myös minä osaan helposti laskea ihmisistä ja tapahtumista yksi plus yksi. Usein jopa ärsyttävän hyvin, kukaan ihminen ei esim. pääse minua koskaan positiivisesti yllättämään kun tiedän aina jos jotain on tekeillä. Mutta en mä silti mikään henkihörhö ole.

[QUOTE="vieras";22679114]Toisten mielialojen aistiminen ja asioiden ennakoiminen ovat sosiaalista lahjakkuutta, toisinaan ihmiselle luontaisia, usein jonkinlaisen läheisriippuvuuden aikaansaamaa eloonjäämistekniikkaa. Myös minä osaan helposti laskea ihmisistä ja tapahtumista yksi plus yksi. Usein jopa ärsyttävän hyvin, kukaan ihminen ei esim. pääse minua koskaan positiivisesti yllättämään kun tiedän aina jos jotain on tekeillä. Mutta en mä silti mikään henkihörhö ole.[/QUOTE]

Sama juttu. Joskus oikein ärsyttää kun osaa lukea ihmisiä niin tarkkaan...

[QUOTE="vieras";22679114]Toisten mielialojen aistiminen ja asioiden ennakoiminen ovat sosiaalista lahjakkuutta, toisinaan ihmiselle luontaisia, usein jonkinlaisen läheisriippuvuuden aikaansaamaa eloonjäämistekniikkaa. Myös minä osaan helposti laskea ihmisistä ja tapahtumista yksi plus yksi. Usein jopa ärsyttävän hyvin, kukaan ihminen ei esim. pääse minua koskaan positiivisesti yllättämään kun tiedän aina jos jotain on tekeillä. Mutta en mä silti mikään henkihörhö ole.[/QUOTE]

Juu,juu enkä mäkään pidä itseäni hörhönä.Ja mua ei pysty esim yllättään puhelinsoitolla tai tulemalla yllättäen oven taakse.Sitä en välttämättä vaistoa että kuka tulossa mutta sen että joku.Ja ärsyttävää se on.Meillä meni miehellä jonkun aikaa tajuta että miksi just esimerkiksi kauppaan lähtiessämme ilmoitin että odoteaan hetki kohta soi puhelin että hoidan sen ensin niin ei tarvi matkan varrella juoruta puhelimessa.

Jos noista pitäisi valita (eli mistä ap:n kohdalla voisi olla kyse), niin väittäisin, että kyseessä ovat henkiolennot. Ulkoavaruuden örkit kuulostavat ihan pimeältä. :D

Mut juu, kannattaa ehkä tuo pääkoppa tarkistuttaa sekä somaattisen että henkisen puolen doctoreilla...

[QUOTE="mä";22678734]No jos nyt on oikeasti tuommoisia tuntemuksia, niin ite kyllä viipottaisin kiireen vilkkaa lääkäriin! Ihan vaan sulkeakseni pois aivokasvaimen tms mahdollisuuden! Tai sitten alkavan skitsofrenian...[/QUOTE]

jostain kumman syystä mulle tuli mieleen epileptistyyppinen oireilu ap:n kuvailun perusteella. juri tuo sähkön tunne iholla ja puheen aistiminen yms. saattaa olla peräisin aivojen sähkötoiminnallisesta häriöstä.

musta tuollaisten olentojen näkeminen tai heidän puheen kuuleminen on ihan sekoa... Mutta jos näkee henkiolentoja, menehtyneitä läheisiä tai muita niin se on jo ihan tavallista. Varsinkin vanhat talot ja asunnot kertovat itse omaa tarinaansa. Ja heitä ei usein tarvitse pelätä, sen aistii itse. Jos yhtään heidän läsnäolo pelottaa niin tulee asiaan tarttua. Jos taas tuntuu ihan rauhalliselta niin ei heidän "olemiseen" tarvitse puuttua ellei itse välttämättä halua heidän poistuvan.

Yhteistyössä