Täysi työmotivaation puute...Miksi mä ku ei muutkaa!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono työntekijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huono työntekijä

Vieras
Alkuun: En halua olla tälläinen :(!
Painoin töissä täysillä neljä vuotta ja nyt tuntuu seinä tulleen vastaan. Havahduin eräs työpäivä siihen, että samaa palkkaa kuin mä nostaa 40 muuta ihmistä ja mä teen niihin verrattuna tupladuunit. Siihen loppui. Nyt olen laiska paska työntekijä, joka tekee hommasa, mutta ei mitään ylimääräistä. Enimmän ajan teen omia juttuja, koska yksinkertaisesti olen niin hyvä siinä mitä teen, ettei mun tarvii 8 tuntia käyttää pakollisten hommien tekoon niinku muut meillä...

Näinkö niitä homeperse toimistoihmisiä sitten syntyykin? Jos mä jatkan näin luulen, että voin olla sen seuraavan nuoren esimerkki joka 40 vuoden päästä tulee samaan paikkaan töihin ja sekin joku päivä vaan tajuaa, että hei...

Apua, potkitaa vaikka se työmotivaatio takas muhun, ihan mitä vaan. Mä en halua olla tälläinen!! :(

Aah. Tiedän tunteen. Mä olen huommannut olevani ammattitaitoinen ja mua korpeaa kollegoiden "taidottomuus". Mullekkin on tullut tunne että hittoako sitä teen töitäni tunnellisesti ja ammattitaidolla kun ei sitä kerran muiltakaan vaadita.

Kuulostaapas tutulta :D Meillä oli entisessä työpaikassa juuri noin. Siellä osa sanoikin ihan suoraan muille, että miksi ihmeessä paahtaa kun saa saman palkan joka tapauksessa.. Aika monta vuotta kuitenkin itse tein töitä sillä omalla tahdilla eli aika paljon enemmän kuin suurin osa muista. Kyllä sitä välillä mietti että miksi tosiaan.. mutta mä en sitten kuitenkaan ite pystyny löysäilemään kun työpäivät oli sitten järkyttävän pitkän tuntusia!! Mietinkin monesti että miten ne muut jaksaa olla töissä, selailla netissä iltalehteä tai muuten vaan surffailla, välillä vähän töitä ja sitten taas netissä jotain. Itse kun tykkään että töissä on tekemisen meininki, vaikka kotona sitten aika laiska olenkin ;) Päivät menee siten tosin nopeasti.

Onko teillä töissä kehityskeskusteluja? Sinuna toisin esille tuon sinun työmääräsi (jos sen jotenkin vaan voi todentaa) ja vaatisin palkankorotusta =)

Yhteistyössä