Palsta on tehnyt sen, että en viitsi mennä lasten kanssa uimahalliin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jep"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jep"

Vieras
Tai ainakin melkein. PErkule kun ei oo kesä ja rämemajava on luomutilassa ni tuntuu, että ei viitti halliin lähteä tuijoteltavaks.

Ku ei ny kiinnosta trimmatakaan ku mies tykkää enemmän näin. Joojoo, palstan määritelmän mukaan mies on pervo, mutta mulle kelpaa. :p

Ni siis jos ei palstaa ois ni mä en tietäis että mammat kyttää toistensa toosia uimahallissa ja oksentelee päälle.

:laugh: :D anteeksi, repesin niille kyttääjille :D

Jos oikeesti joku jaksaa toisen toosia arvostella uimahallissa, eikö niitä pitäis sääliä ennemmin kuin hävetä itseään.

Mitä väliä mitä mammat täällä ajattelee? Yks inhoo sun majavaa, toinen joulukorttia. Kolmannen mielestä sun lapsi on ruma. Tää päivä palstalla on tursunnut joulumieltä :heart:

Minä olen uimahallin virallinen rämistennauraja. Piti kuulemma palkata äimistelijä ja peränhuutaja, että mammat voi keskittyä lastensa uittamiseen. Minä hoidan siis asian. Kun tulet halliin, se olen minä, joka pudottaa silmänsä viereiselle penkille pukuhuoneessa.

[QUOTE="vieras";22675179]Minä olen uimahallin virallinen rämistennauraja. Piti kuulemma palkata äimistelijä ja peränhuutaja, että mammat voi keskittyä lastensa uittamiseen. Minä hoidan siis asian. Kun tulet halliin, se olen minä, joka pudottaa silmänsä viereiselle penkille pukuhuoneessa.[/QUOTE]

Okei kiitti. Eli nyt syynä lähtemättömyyteen on virallisesti laiskuus. :ashamed:

Hahhaa...!!!

No ihan sama millanen majava kellä on! Jos joku kahtoo, niin tarpeeseensa se kahtoo!!! Mee vaan!!! Ihan samallalailla uimahallin mummo-osasto järkyttyy kun menee poslarina. .. .. .

[QUOTE="vieras";22675203]Ole hyvä. Ja mene hyvä ihminen uimaan. Ihan oikeasti sielä ei kukaan kyylää. Palstan pullasorsista noin 4% käy uimassa. Loput vaan jauhaa paskaa miniläppäri röllykän päällä.=)[/QUOTE]

Niin totta! :laugh: Ihmeessä vaan uimaan jos huvittaa, röllyköistä viis!

[QUOTE="vieras";22675203]Ole hyvä. Ja mene hyvä ihminen uimaan. Ihan oikeasti sielä ei kukaan kyylää. Palstan pullasorsista noin 4% käy uimassa. Loput vaan jauhaa paskaa miniläppäri röllykän päällä.=)[/QUOTE]

:OD

No älä nyt sitten ainakaan hyvä nainen posliiniksi vedä :o Siitä se vasta haloo tulee kun aikuisen naisen alapään pitää tursua joka paikkaan niin pahasti ettei sitä voi olla näkemättä! Ja millainen pedofiili perverssi sun ukkokin on! :o

Mulla on nykyään sellainen asenne, että jos joku yhtään kyttää - ihan mitä tahansa ja missä tahansa, kun suomalaiset on sellasia ärsyttäviä kyyliä - niin alan toljottaa oikein suurieleisesti takaisin, jolloin kyttääjä nolostuu. Ei hävetä yhtään, minkälaiset karvat on, kun olen vain oma itseni.

Ja munkin mies tykkää rämemajavasta <3

Hehehe... Minusta suurimman osan toosa siellä uimahallissa on aika lailla luomutilassa. Minä olen yleensä se ainut, jolla on ihan trimmattu värkki. Minua on taas pikkaisen hävettänyt käydä siellä tästä syystä. Ihan helposti suurimman osan toosa on ihan oikeasti siellä hallissa aika luomutilassa. Täällä palstoilla saa niin väärän kuvan siitä, miten asiat normaalisti ovat. ;) Eniten haloota pitää useinkin ne, jotka ovat luonnottomimpia jossain asiassa. ;) Minä päätin olla välittämättä muiden ajatuksista ja siis rohkaistun sinne halliin trimmatun värkkini kanssa, ja jos se jotain naisia häiritsee, niin aivan sama. Tosi on kuitenkin se, että luomu on normaalimpi tila kuin tämä. Olen myös ollut ahkera kuntosalin käyttäjä, eikä nämäkään itsetietoiset ja itsestään huoltapitävät naiset ole trimmanneet värkkiään. Voin vakuuttaa, että luomu on aivan ehdottomasti se vallitseva olotila. Olen vielä Helsingistä, jos joku nyt kuvittelee, että olen jostain keskeltä metsää kotoisin, jossa rehottaa kaikki muukin. :D Jep, ja näköjään olen siis kyylä. ;)

Miksi sä välität jos joku tuijottaa? Mulla on ainakin ihan sama jos joku tuijottaa mun isoa persettä tai arpista mahaani. En varmasti ole ensimmäinen tai viimeinenkään joka nuo molemmat omistaa. :)

Hehehe... Minusta suurimman osan toosa siellä uimahallissa on aika lailla luomutilassa. Minä olen yleensä se ainut, jolla on ihan trimmattu värkki. Minua on taas pikkaisen hävettänyt käydä siellä tästä syystä. Ihan helposti suurimman osan toosa on ihan oikeasti siellä hallissa aika luomutilassa. Täällä palstoilla saa niin väärän kuvan siitä, miten asiat normaalisti ovat. ;) Eniten haloota pitää useinkin ne, jotka ovat luonnottomimpia jossain asiassa. ;) Minä päätin olla välittämättä muiden ajatuksista ja siis rohkaistun sinne halliin trimmatun värkkini kanssa, ja jos se jotain naisia häiritsee, niin aivan sama. Tosi on kuitenkin se, että luomu on normaalimpi tila kuin tämä. Olen myös ollut ahkera kuntosalin käyttäjä, eikä nämäkään itsetietoiset ja itsestään huoltapitävät naiset ole trimmanneet värkkiään. Voin vakuuttaa, että luomu on aivan ehdottomasti se vallitseva olotila. Olen vielä Helsingistä, jos joku nyt kuvittelee, että olen jostain keskeltä metsää kotoisin, jossa rehottaa kaikki muukin. :D Jep, ja näköjään olen siis kyylä. ;)

No sähän sen sanoit, trimmattukaan ei käy. Posliinin omaavat on niitä jotka oikein perusteellisesti pesee ja suihkuttelee, levittelee ja esittelee sitä alapäätään jotta kukaan ei voi välttyä tursuavan alapään näystä. Nämä naiset eivät osaa vaan kaihosti vähän suihkutella kuten kuuluisi. Rämemajavan omistajat taas vaan pikaisesti huuhtasee ja menee uimaan jonka jälkeen kaikki likaiset alapään basilliset bagteerit pääsee leviämään uimaveteen ja kaikki muut viattomat joutuu lillumaan emätin eritteissä. Teit niin tai näin niin se on väärin. Se takia tämä palsta on niin hulvaton! :D Mä välillä ihmettele miten me naiset selvitään hengissä arkipäivästä kun tällaisestakin asiasta tulee elämään suurempi ongelma :D

Ja oikea vastaus, niin uteliaille ketä asia kiinnostaa, siitä millainen naisen alapää palstan mukaan saa olla on tämä kaikenkattava, ehdoton määritelmä: siistitty.

No sähän sen sanoit, trimmattukaan ei käy. Posliinin omaavat on niitä jotka oikein perusteellisesti pesee ja suihkuttelee, levittelee ja esittelee sitä alapäätään jotta kukaan ei voi välttyä tursuavan alapään näystä. Nämä naiset eivät osaa vaan kaihosti vähän suihkutella kuten kuuluisi. Rämemajavan omistajat taas vaan pikaisesti huuhtasee ja menee uimaan jonka jälkeen kaikki likaiset alapään basilliset bagteerit pääsee leviämään uimaveteen ja kaikki muut viattomat joutuu lillumaan emätin eritteissä. Teit niin tai näin niin se on väärin. Se takia tämä palsta on niin hulvaton! :D Mä välillä ihmettele miten me naiset selvitään hengissä arkipäivästä kun tällaisestakin asiasta tulee elämään suurempi ongelma :D

Ja oikea vastaus, niin uteliaille ketä asia kiinnostaa, siitä millainen naisen alapää palstan mukaan saa olla on tämä kaikenkattava, ehdoton määritelmä: siistitty.

Kyykkyvatkajat on palstan mukaan legendoja jo eläessään.

nyt on pakko kysyä että miten se näin virallisesti menee että millainen on rämemajava? Onko se sellainen jota ei ole siistitty ollenkaan? Itse siistin hieman reunoilta ettei nyt vallan rehota mutta karvaa on selkeästi kuitenkin.. onko mulla rämemajava :o ... :D

mä käyn viikottain uimahallissa. Ja mä en ihan oikeasti ole yhtään perillä siitä millaisia alapääkarvoituksia naisilla on. Ei ole tapana tuijottaa :o

Yhteistyössä