G: Montako joulukorttia lähetit?

• Viestiketjun aloittaja "Mimmi"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
52 korttia tein. 21 meni tänään postiin. Loput jaetaan sitte sitä mukaa kun nähdään. Osan taidan laittaa lasten mukana et antavat koulussa eteenpäin. Ja meillä ollu perinteenä et ajetaan lasten kanssa jakamassa kortit laatikoihin jotka tässä lähellä.

"vieras"
[QUOTE="vieras";22674837]52 korttia tein. 21 meni tänään postiin. Loput jaetaan sitte sitä mukaa kun nähdään. Osan taidan laittaa lasten mukana et antavat koulussa eteenpäin. Ja meillä ollu perinteenä et ajetaan lasten kanssa jakamassa kortit laatikoihin jotka tässä lähellä.[/QUOTE]

Meillä myös. Korttikierros on loistojuttu. Lapsilla on pipareita autossa ja me kierretään koko kaupunki.:D

Lunatic
20 tällä kertaa... ei ku en muista. Mikä sen punasen kuoren maksimikorttimäärä olikaan, senverran lähetin.. sattu menemään tasan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ihmiset on hulluja
Sairaita nuo korttimäärät. Mitä vattua ihmiset niillä korteilla tekee? Niistä ei ole mitään iloa.Mä heitän kaikki roskii mitä meille tulee. Ihan turhaa tuhlausta ja roskaamista.

"hupsista"
mä olen ihan huono ihminen, kun en ole jaksanut käydä ostamassa kortteja tahi merkkejä..osoitteetkin jossain kateissa :(
meille tuli jo viime viikolla ekat kortit, toivottavasti kukaan ei siis huomaa korttiensa joukosta ettemme me tänä vuonna lähettänyt korttia :D

"miia"
Sairaita nuo korttimäärät. Mitä vattua ihmiset niillä korteilla tekee? Niistä ei ole mitään iloa.Mä heitän kaikki roskii mitä meille tulee. Ihan turhaa tuhlausta ja roskaamista.
No mä en osta yhtään joululahjaa, joten laitan sukulaisille, työtuttavuuksille, tuttaville ja ystäville kortit. Tervehdys ja muistaminen lienee se tärkein juttu, saa heittää kortit roskiin ja vähemmän ne roskaakin kuin joku turha tavara. Itse ainakin ilahdun kun joku muistaa kortilla tai vaikka tekstarillakin. Jouluna tosin ystävät kutsutaan muutenkin koolle niin onhan siinäkin tarjottavia yms.

Ihmiset on hulluja
[QUOTE="miia";22675445]No mä en osta yhtään joululahjaa, joten laitan sukulaisille, työtuttavuuksille, tuttaville ja ystäville kortit. Tervehdys ja muistaminen lienee se tärkein juttu, saa heittää kortit roskiin ja vähemmän ne roskaakin kuin joku turha tavara. Itse ainakin ilahdun kun joku muistaa kortilla tai vaikka tekstarillakin. Jouluna tosin ystävät kutsutaan muutenkin koolle niin onhan siinäkin tarjottavia yms.[/QUOTE]

Mä en osta lahjojakaan kenellekkään.

Yhteistyössä