mäh
Minä en ole. Pidän omista lapsistani, mutta muiden lapset tuntuu aina jotenkin ärsyttäviltä. Sen sijaan pidän murrosikäisistä, joiden kanssa työskentelen. Vauvat saavat aikaan vain kauhunväristyksiä.
vauvat on ihan ok.mutta isommat lapset aiheuttaa vaivaa liikaa.en ole lapsirakas.Alkuperäinen kirjoittaja mäh;22673703:Minä en ole. Pidän omista lapsistani, mutta muiden lapset tuntuu aina jotenkin ärsyttäviltä. Sen sijaan pidän murrosikäisistä, joiden kanssa työskentelen. Vauvat saavat aikaan vain kauhunväristyksiä.
No sinä olet kyllä TODELLA lapsirakas ihminen!Olen, rakastan lapsia, ne on elämän valo. Ikävöin usein ystävienkin lapsia.
Nytkin mulla on ikävä kolmen kaverini lapsia
Mä oon sit tärähtänyt :saint: Sillä on aina inhonnut lapsia eneemmän tai vähemmän. Vasta omien lasten myötä olen oppinut sietämään lapsia enemmän. Mutta en mä vieläkään kutsu itseäni lapsirakkaaksi. Usein olen huomannut jos inhoan jotain ihmistä inhoan myös hänen lastaan, sillä lapset ovat usein vanhempiensa vääristyneitä peilikuvia.Olen ja pidän lapsia inhoavia jotenkin tärähtäneinä.
No sinä olet varsinainen Äiti Teresa kun jaksoit auttaa MAMUlasta, voi jumankautta. Itse olet 'mamu' ja kyllä yksityiselle aina pääsee, pääkaupunkiseudulla ilman ajanvaraustakin.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22674342:En ole.
Mutta jos joku apua tarvitsee niin toki autan mutta se lienee sitten jotain muuta kuin varsinaista "lapsirakkautta".
Kerran oltiin mieheni kanssa pyöräilemässä (ei ollut vielä omia lapsia) ja näin kun yks pikkupoika ajoi alikulkutunneliin lujaa ja kaatui seurauksella että etuhampaat katkesivat. Oli vieläpä mamupoika, äiti venäläinen ja isästä en tiedä.
No, tsekkasin ensiavun tarpeen, veimme pojan kotiin mieheni pyörän tarakalla, juttelin pojan äidin kanssa ja totesin että ainoastaan hammaslääkärillä on nyt kiire joten soitin ajan omalle h-lääkärilleni (sain ajan HETI) ja niin lähdimme mieheni kanssa poikaa polkupyörillä hammaslääkärille viemään.
Pojan äiti tuli perässä bussilla myöhemmin kun oli saanut meikit ym. ulkonäköasiansa kuntoon että "kehtasi" ihmisten ilmoille ilmestyä No, tehän tiedätte kuinka venäläisnaiset ovat niin paljon tyylikkäämpiä ja laitetumpia kuin suomalaiset tuulipukuakat. Noin oli tilanne siis tässäkin tapauksessa
Ei siinä mitään, hampaat hoidettiin ja kun pojan äiti tuli paikalle niin mieheni kanssa poistuimme. Toki pojan äiti oli hyvin ystävällinen ja kiitollinen avusta. Myöhemmin mainitsin tapahtuneesta naapurin neljän lapsen isälle, joka totesi: "No kyllä te kauheasti viitsitte vaivaa nähdä VIERAAN LAPSEN VUOKSI. En minä vaan olisi viitsinyt."