Niin, otsikossa se onkin, miten saisi lapsen oloa helpotettua?
Sunnuntaina alkoi pieni lämpöily, tänään aamulla huomasin ekat näppylät. Eilisen ja tämän päivän tyttö oli ihan pirteä, mutta nyt yrittää nukkua ja on ihan kamalan tuskainen. :| Onko mitään kotikonsteja helpottaa tuota oloa? Oletan että kutisee, lapsi vähän raapii ja sillä lailla.. sätkii itsensä hereille kokoajan. Nukkumaan mennessä annoin yhden PamolF:n