Montako arkkia käytätte paskapaperia perseen pyyhkimiseen?

  • Viestiketjun aloittaja arkki
  • Ensimmäinen viesti
"heh"
No meillä saa kyllä käyttää ihan niin paljon kuin tarvii. Itse käytän yleensä noin 10 arkkia, vähän riippuen paskan laadusta ja tarttuvuudesta. :D Pissalla käynnin jälkeenkin käytän yleensä 3 arkkia.
 
paskalla käynnin yhteydessä käytän käsisuihkua ja omaa perspyyhettä eipä mee turhaan paperia... kusemisen yhteydessä en ole laskenut.. mut jos on ohutta paperia niin ei todellakaan 2 arkkia riitä.. hyi yök..
 
"Jaa"
En ole kyllä koskaan jaksanut laskea montako arkkia itelläni menee pyyhkimiseen kakan jälkeen, mutta tytön pyllyä pyyhkiessä niitä menee liian monta ! Ei anna pestä alapäätään vessanpöntöllä istuessa.
 
Non compos mentis
[QUOTE="vieras";22666938]Sama, ei pelkkä käsisuihku kakkaa irrotam ilmankos joidenkin ihmisten ohittaessa mukana tulee kauheen voimakas kakkan tuoksu heidän takamuksen luona. Ihan yököttää kun sellaisen kohtaa.[/QUOTE]

Meinaat, että paperi sitten irrottaa? :) Suosittelen, että alapesun tekee samalla lailla itselle kuin tekisi vauvallekin. Ei jää hajua, eikä muutakaan.
 
paska homma
Sellainen halpa keltainen paskapaperi, mitä on mm. virastoissa on todella hyvää ja halpaa. Riittävän paksua ja kestävää. Ja koska laatu on todella karkeaa, niin se raapii hyvin irti liukkaankin paskan.
 
Entä jos se kaks palaa ei riitä? :confused:

Loput alushousuihin jarruraidoiksi?



Montako arkkia on rullassa? Kauanko laskennallisesti kestää rulla? Jos loppuukin päivää aiemmin niin sitten sovitaan että lapset käy paskomassa koululla ja vanhemmat aapeeseellä?
 
siis häh
Pakko olla provoja. mulla menee noin puoli rullaa, ei siinä mitään arkkeja lasketa :LOL:

Pyyhin niin monta kertaa oikein kunnolla painaen, kunnes paperiin ei jää yhtään mitään. Ja senkin jälkeen varmistelen noin 3 kertaa, että paperi on puhdas, kun olen oikein pyyhkäissyt ja painanut persvakoon. Sit on valmis!
 

Yhteistyössä