Ai jumalauta että mulla menee hermot!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pärrrrrkele!!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pärrrrrkele!!!!!

Vieras
Aargh!!!!

7- ja 9-vuotiaat on niiin raivostuttavia että järki lähtee. Ihan tauotta ne tappelee tai tekee jotain muuta aivan älytöntä niin, että mä oon seiskasta asti karjunut peräsuoli pitkällä. Eikä hetken rauhaa. Ei mene minuuttiakaan niin, etten mä joutuis komentamaan. Ja aivan typeristä asioista! "Et kiroile" , "Et ota mun kännykkää", "sisällä ei juosta" "et jumala**ta hypi siellä mun sängyssä", "lopeta se sisaruksesi nimittely", "et ota toisen tavaroita ilman lupaa!!" jne jne jne.

On muuten ihan nanosekunnista kiinni se, että mun päässä napsahtaa ihan lopullisesti!!! :headwall:

Käskin mennä ulos, niin siellä ei kuulema ole mitään tekemistä. Joopati joo. Väkisinkö mä noi pihalle heitän ja lukitsen ulko-oven?

Sanot et juot kahvin ja luet lehden ja tulet sit perässä. Lupaat vaikka euron per muksu jos tekevät vähän lumitöitä tai jotain. Mulla saman ikäiset lapset ja tiedän mistä puhut. Eivät ehkä tappele niin paljon kun normaalisti sisarukset tappelee, mutta ihan riittävästi. Voimia!

Alkuperäinen kirjoittaja hyvää kasvatusta;22648857:
"et jumalauta kiroile!"

Niinkö mä sanoin sanoneeni? Mene nillittämään muualle.

Jos mä kirjoitan jonnekin mammapalstalle jotain, niin se ei todellakaan tarkoita sitä että mä samalla tavalla puhuisin lasten kuullen.

[QUOTE="sivi";22648886]Joulun lähestyessä lapset ovat vähän levottomia ja äideillä hermot kireällä. Hermoparantola on hyvä vaihtoehto.[/QUOTE]

Jees, kuulostaa hyvältä jos sinne saa mennä ihan yksin.

"Mie vaan", uloslähtöä ovat nyt tehneet tuossa kohta puol tuntia. En tiiä tuleeko ikinä valmista. Mä jopa puin tuolle seiskavuotiaalle vaatteet päälle että sais jotain aikaan!
Mut ei. Tappelu ja kinaaminen ja ihan älytön vajaamielisyys senkun jatkuu vaan. Ihanaa. Kerrassaan.

Yhteistyössä