Huomenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Onko muita aamuvirkkuja liikenteessä ? :)

Itse täällä jo kahvilla , tuli rätisee takassa. Ukko kulta vielä koisaa. Tytsi menikin eilen mummolle yökylään.
Meillä oli ihana ilta kaksin ... leffaa, saunaa ym :heart:

Tänään jos jaksas kaupoille heti 12 :ta.

[QUOTE="maijuli";22648596]Samat -12 täällä, mutta silti pitäisi käydä lenkillä.[/QUOTE]

mäkin usein menen tähän aikaan jo viikonloppuaamuisin juoksemaan :) mutta nyt pakkasilla on kiva olla menemättä. :)

Mun on pakko pakkasillakin mennä kun tulee aina herkuteltua varsinkin viikonloppuisin niin paljon. Just mietin, että mihin sitä tunkisi viisi desiä kermaa, kun menee vanhaksi. Jotain makeeta tekis mieli.

Huomenta vaan!

Tuossa heti kun sain silmät auki piti vähän valmistella leipomusten paikkailua. Nyt kahvia ja sitten pakkailen leivonnaiset. Mietin että vieläkö tekisi yhden takinan ( kolme pikkukakkua tehty, samoin pari pellillistä muffineita) en osaa vielä päättää...

Huomenta :wave:
Täällä ollaan kuopuksen kanssa hereillä, vaikka tänä aamuna mua (normaalisti aamuvirkkua) olis kyllä väsyttäny. Nooo, pikkuhiljaa tässä heräillään - mukava päivä tiedossa =)

huomenta täältäkin, mies lähti kuuden jälkeen töihin, lapset nukkuu, mut eihän mua enää väsyttänyt :) hyvä näin, istun täs koneel rauhas, siistis kodis ja mietin maailman menoa :)

Huomenta vaan kaikille! :)
Mä täällä ryystän aamukahvia, pikkusälli pyörii lattialla ja isäntä nukkuu.. Me kateltiin miehen kanssa pari leffaa eilen illalla ja sen huomaa, silmät ihan ristissä kun nukkuunmeno veny yli puolen yön...Näinkö meistäkin alkaa tulee vanhoja... :laugh:

Täällä kanssa tunnin verran oltu jo hereillä. Kuuden maissa kyllä eka herätys, mutta hetkeksi tyttö vielä nukahti. Lastenlaulut soi, kynttilä palaa pöydällä ja kahvikuppi edessä. Enää ei edes väsytä...
-16, joten ihan hirveästi ei tänään varmaan ulkoilla.

Yhteistyössä