Mies on harrastanut seksiä "loppuun asti" viime yönä ja minä olen nukahtanut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "uni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"uni"

Vieras
kesken kaiken...

Yöllä tuli vaan sellainen ajatus ja ymmärsin miehen menneen loppuun asti touhuissaan.

Olin toki valveilla kun aloitettiin ja nyt huvittaa melkein kuinka voi nukahtaa kesken sekstailun :) olin siis kyljelläni, joten se selittänee jotain.

Kysyin mieheltä että eikö hänelle ole mitään väliä vaikka toinen osapuoli nukkuu jo? Mies sanoi, että se on vähän eri asia, kun yhdessä tuumin ollaan aloitettu touhu kuin jos nukkuvan kanssa vaan sekstailisi.

Mun nuoruuden poikaystävä kertoi usein juttuja siitä miten pani yhtä eksäänsä ja tämä luki samalla Aku Ankkaa :D Poikaparka ei ees ymmärtänyt miksi nauroin :D :D

Jos mulle joku mies tekis noin, että jatkaas panemista kun olen nukahtanut niin nostaasin helvetinmoisen metelin tuosta! Tuo on raiskaus ja kyllä pitää saatana miehen tajuta lopettaa jos noin nukahtaa!

Jos mulle joku mies tekis noin, että jatkaas panemista kun olen nukahtanut niin nostaasin helvetinmoisen metelin tuosta! Tuo on raiskaus ja kyllä pitää saatana miehen tajuta lopettaa jos noin nukahtaa!

Ei kai se mikään raiskaus ole jos yhdessä tuumin on seksi aloitettu. Ja on vaan ollut ilmeisesti niin mukava olo, että päässyt nukahtamaan :D Eipä ap ole siinä unissaan kieltääkään jatkamista? :D

Meillä välillä ihan normaali tilanne. Tärkeintä on se, että yhteisymmärryksessä mennään. Tapahtuupa joskus myös niin päin, että herään kun mies on sisälläni.

Minusta on vaan hassua kun öisin joskus herätään siihen, että olaan täydessä touhussa. Muutaman kerran käynyt niin, että mies on jatkanutkin unta vaikka sauva sisällä ja minä ihan intona :D Pitkässä parisuhteessa, väsyneille vanhemmille seksinkin suhteen sattuu ja tapahtuu, hyvässä mielessä siis :)

En minä sitä raiskaukseksi sanoisi jos mies vaikka ottaisi ja panisi kun nukkuisin (tosin se ei taida olla mahdollista:D) mutta jos vieras mies tulisi ja panisi kun nukun niin sitten sanoisin raiskaukseksi.

Ei kai se mikään raiskaus ole jos yhdessä tuumin on seksi aloitettu. Ja on vaan ollut ilmeisesti niin mukava olo, että päässyt nukahtamaan :D Eipä ap ole siinä unissaan kieltääkään jatkamista? :D

Mun mielipide on se, että tuo on raiskaus ja miehen pitää tajuta lopettaa. Se, että ei kiellä ei tee asiasta raiskausta? Just joo.

Mulle jos oma mies tekis noin, niin kyllä taitaas tulla ero. Mä en hyväksy raiskareita. Aika sairas pitää miehen olla jos jatkaa vain panemista vaikka toinen nukkuu.

No mistä kohtaa se sitten lasketaan raiskaukseksi? Siis jos nyt keskellä yötä herää hommailemaan lusikassa pimeässä niin eihän siitä heti välttämättä edes huomaa että akka on nukahtanut.

Itse voin myös vaikka herättää miehen suihinotolla, onko sekin sitten raiskaus?

Toki jos kumppani on sanonut että missään nimessä ei saa koskea jos en ole täysin hereillä niin sitten sen voi raiskaukseksi jo laskea... mutta ehkäpä sen sitten omasta kumppanista tietää... ei meillä olla tästä ikinä puhuttu mutta kyllä meillä saa hyväilemällä toisen herättää taikka jatkaa loppuun jos toinen nukahtaa..

Mun mielestä toisen saa hyväillä hereille, mutta ei toista panna jos toinen nukkuu. Ei luulisi olevan vaikiaa sille miehelle herättää se nukahtanut nainen, mutta tässä se taas nähdään missä ne miesten aivot on.

Ja jos toinen herää siihen hyväilyyn, mutta ei jaksa panna vaan haluaa nukkua, niin toisen pitää tajuta se eikä yrittää silti panna.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";22645215]No mistä kohtaa se sitten lasketaan raiskaukseksi? Siis jos nyt keskellä yötä herää hommailemaan lusikassa pimeässä niin eihän siitä heti välttämättä edes huomaa että akka on nukahtanut.

Itse voin myös vaikka herättää miehen suihinotolla, onko sekin sitten raiskaus?

Toki jos kumppani on sanonut että missään nimessä ei saa koskea jos en ole täysin hereillä niin sitten sen voi raiskaukseksi jo laskea... mutta ehkäpä sen sitten omasta kumppanista tietää... ei meillä olla tästä ikinä puhuttu mutta kyllä meillä saa hyväilemällä toisen herättää taikka jatkaa loppuun jos toinen nukahtaa..[/QUOTE]

Ei ole meilläkään ukko vielä raiskaussyytettä nostanut vaikka suihinotolla olen herättänyt. Ja joskus jopa istunut päälle :D

Mun mielestä toisen saa hyväillä hereille, mutta ei toista panna jos toinen nukkuu. Ei luulisi olevan vaikiaa sille miehelle herättää se nukahtanut nainen, mutta tässä se taas nähdään missä ne miesten aivot on.

No mä olen nimen omaan sanonut miehelle, että jos nukahdan kesken kaiken, niin saa jatkaa mutta ei herättää. Mun nukahtelu on lähinnä koskenut pikkuvauva aikaan, kun mua on silloin väsyttänyt niin kalamasti, etten ole orgasmiin asti itse jaksanut syttyä. Olen mä muutaman kerran saanut miehen alapään heräämään paljon ennen yläpäätä.

Minun exä nukahti kesken minun jyystämisen. Olin vissiin niin hyvä pano. :laugh:

En pidä pahana, ei kaikkien tarvitse tykätä kaikista ja hyvin pian jätinkin tuon tyypin. Yritti vielä raasu notkua minussa kiinni, ei itse ymmärtänyt, etten ole tarpeeksi kiinnostava hänen tarpeisiinsa.

En vaan tiedä mitä hänelle nykyään kuuluu, luulenpa hänen olevan nykyään kiinnostunut miehistä tjt. :snotty:

Miten joku voi tuosta herneen nokkaan vetää. Ilmeisesti se seksi kuitenkin on ollut toivottua ja haluttua, kun yhdessä ollaan aloitettu, miten se yhtäkkiä ihan raiskaukseksi muuttuu jos itse sattuu nukahtamaan.
Puhuisit edes seksuaalisesta hyväksikäytöstä, eikä raiskauksesta.
Ja tietäisitpä Scarlet mitä mä miehelleni teen joskus sen nukkuessa.. ja mies tykkää :D

Miten joku voi tuosta herneen nokkaan vetää. Ilmeisesti se seksi kuitenkin on ollut toivottua ja haluttua, kun yhdessä ollaan aloitettu, miten se yhtäkkiä ihan raiskaukseksi muuttuu jos itse sattuu nukahtamaan.
Puhuisit edes seksuaalisesta hyväksikäytöstä, eikä raiskauksesta.
Ja tietäisitpä Scarlet mitä mä miehelleni teen joskus sen nukkuessa.. ja mies tykkää :D

Mulle kai sallitaan oma mielipide tämän asian suhteen?

Mun mielipide on se, että tuo on raiskaus ja miehen pitää tajuta lopettaa. Se, että ei kiellä ei tee asiasta raiskausta? Just joo.

Mulle jos oma mies tekis noin, niin kyllä taitaas tulla ero. Mä en hyväksy raiskareita. Aika sairas pitää miehen olla jos jatkaa vain panemista vaikka toinen nukkuu.

:D Sinä nyt et muutenkaan ole kovin miesten suosiossa ilemisesti ollut tai ole kun kaipailet jotain hinttiä itsellesi, siinä ei ole mitään väärää jos mies panee naista kun nainen nukkuu se ei ole lakipykälienkään mukaan raiskaus.

Yhteistyössä