G;Miten kauan imetit?

  • Viestiketjun aloittaja "Vaavi"
  • Ensimmäinen viesti
Ok. Oma vauva nyt 2,5kk ja tuntuu että imettäminen on välillä ihan pelleilyä. Mieluusti imettäisin, mutta rintamaidolla jää nälkäiseksi ja syöminen kestää ikuisuuden. Mietin vaan, että kuinkahan kauan tätä vielä jatkaisi. Vauva saa jo nyt illalla lisämaitoa.
Jatkat niin kauan ku jaksat. Kunhan ei mene oman jaksamisen yli.
Osittain imetys on hyvä asia, turhaan vähättelet sillä itseäsi :)
Musta tuntui että vauva jäi aina nälkäseksi, ja mikään rinnalla pitkään olo ei onnistunut rimpuilusta ja itkemisenkään takia, olisin toki voinut taistella työntää rintaa suuhun väkisin ja antaa huutaa jota olis jatkunu kiinteiden alotukseen asti, mutta oma jaksaminen ja vauvan nälkä ja hyvinvointi vei voiton.
 
bud
Ekaa 1.5kk täysimetin ja sitten vaan lopetin, ilman mitään syytä oikeastaan. Maitoa olis tullu vaikka toisenkin vauvan tarpeisiin. Tyhmä olin ja kadun.
Toista vauvaa täysimetin 4kk, osittain 2vkoa päälle. Maidon tulo väheni jostain syystä ja vauva yritti imeä liian tyhjää tissiä. Turhautui siinä sitten, eikä siitä enää mitään tullut. Ihan tyytyväinen olen silti tuohonkin.
 
"hei"
[QUOTE="triplamamma";22638714]Kaikkia kolmea reilun vuoden ikäiseksi. Lopetin imettämisen lasten ollessa n. 1v1kk kun palasin töihin. Muuten olisin varmaan jatkanutkin imettämistä pidempään.[/QUOTE]

Miten työssäkäyminen sulkee pois imetyksen? Mulla 1-vuotias tyttö päiväkodissa (ei joka päivä) mutta imetän 2-3 kertaa päivässä. Aamulla ja päiväkodin jälkeen ja mahdollisesti illalla.
 

Yhteistyössä