siis miten tää voi olla mahdollista? mä leviän ja leviän vaan :X

• Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti
"a.p"
tänään tasan rv7, ja reilu pari viikkoa olen pahoinvoinnin ja väsymyksen takia pitänyt taukoa liikunnasta. toki on tullut syötyä myös vähän huonosti, kun on popsinut vain sitä mikä ei okseta, pää asiassa kaikkea hiilari pitoista, leipää ja puuroa.
Nyt mulla ei mahdu enää farkut jalkaan, ja painokin on noussut ainakin kaksi kiloa.

Nyt antakaa vinkkejä miten pysäyttää tämä alkuunsa, tätä vauhtia mä lihon ainakin 40kg raskausaikana :X

en istu tässä koko aikaa, tulen aina välillä katsomaan vastauksia.

-
Todennäköisesti on vain turvotusta, mullekkin oli rv 12 mennessä tullut jo 6kg vaa´an mukaan, ja siirryin isompiin vaatteisiin kun omat kiristi ja puristi joka puolelta. Nyt lähennellään rv 30 ja kiloja yhteensä tullut 8, viimeiseen 8 viikkoon ei yhtään..

"a.p"
[QUOTE="a.p";22635254]turvotusta on kyllä reilusti, mutta ei mulla aiemmissa raskauksissa ole tässä vaiheessa jääneet auttamatta liian pieniksi omat vaatteet :|[/QUOTE]

ja tää on tosiaan jo neljäs raskaus.

"vieras"
Terve tuloa raskaanaolevan maailmaan, sitä se on.. ainakin hoikilla usein paino nousee vaikkei söisi kuin sen pakollisen määrän, elimistöllä on tapana turvata raskaus ja sen jälkeen jatkuva imetys sillä, että varastoidaan rasvoja valmiiksi, herkemmin sitä kertyy vyötärölle kuin ei-raskaana. Toki lihavilla ihmisillä olen huomannut, että painoakaan ei normaalisti syövillä sitten tulekaan niin paljoa,osa jopa laihtuu. Heillä kun on sitä rasvaa varastossa jo, mistä raskauteenkin riittää. Eriasia tietysti jos syö paljon enemmän. Itse hoikkana ja urheilullisena, ruokavalio-friikkinä olen lihonnut joka kerta 13 kiloa, väkisinkin tasaisesti, ja kun se ei edes mennyt sen turvotuksenkaan piikkiin, kilot todella jäivät, eikä synnytyksessä pudonnut kuin hädin tuskin lapsen paino.

Yhteistyössä