imetystä lopettelemassa, 1v, neuvoja..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja imettäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

imettäjä

Vieras
Eli tilanne on tämä, nyt on yösyötöt loppuneet, sekä illalla maitopullo korvaa tissin.
Alkaa hirveä kiukuttelu, raivoaminen jos ei tissiä saa heti!
Neuvoja miten saisi oikeasti vähennettyä nämä päiväimetykset edes puoleen? tällä hetkellä kertoja on monta päivässä! jokaiseen lohtuunkin saa tissiä kun ei muuten rauhotu!

meillä sais kanssa imetys loppu kun poika jo 1,5v. Yöllä ei ota rintaa paitsi nyt oli kova flunssa ja ottanut nyt yölläkin, toivottavasti ei jää taas tavaksi.. Päivisin tahtoo rinnalle useampaan kertaan ja kauhea raivo tulee jos ei pääse... Juo kyllä tavallista lehmänmaitoo mukista mutta se ei kelpaa "korvikkeeksi" tissille....

täällä kans 1vee..ja yösyötöt lopetettu pari kuukautta sitten!
ja tuntu välillä että sitten päivällä roikutaan koko aika tissillä...nyt olen sitten tarjonnu aina kun siltä näyttää,että tekis tissiä-mieli,niin pullosta/mukista ihan kaupan maitoa,(ja sitä se alkuunsa joi ihan kauhiat määrät,)....nyt tissiä enää aamulla ja ehkä illalla!
tsemppiä,eiköhän se siitä

Minä olen aina lopetellut niin, että olen jättänyt aina ateria kerrallaan jonkin syötön viikon aikana pois ja sen jälkeen sitten seuraavan. Meillä on aina iltasyöttö jäänyt viimeiseksi ja imettänytkin olen vain aterian päälle.

kiitos vinkeistä..
yritän myös maitopulloa tarjota pitkin päivää, jotta ei tulisi sellasta janoa nälkää ainakaan että "pakko saada tissiä nyt ja heti kiitos tai suutun ja huudan loppupäivän" -tilannetta tulisi...

edelleen 3krt päivässä... Tässä on vähennetty imetyskertoja korvaamalla se imettäminen kaupan maidolla. Yöllä imettämisen lopetin 10kk ikäsenä, sinnikkäästi vain lasta rauhotella ja laittaa uudelleen nukkumaan... Muutama yö meni ja tottu ettei yöllä syödä...
Kuitenki sen ikänen syö niin paljon muuta et pärjää kyllä :)

Tsemppiä sinne, sinnikkyys palkitaan kyllä! :)

Alkuperäinen kirjoittaja ja mä;22628453:
jotta ei tartte tulla kitisemään mahollisia allergioita yms. sairasteluja...

ja säkö luulet tosissaan että sun imetykses vaikuttaa tosiaan niin paljon lapses sairauksiin/allergioihin?? HAHA :D :D

[QUOTE="aloittaja";22628479]kiitos vinkeistä..
yritän myös maitopulloa tarjota pitkin päivää, jotta ei tulisi sellasta janoa nälkää ainakaan että "pakko saada tissiä nyt ja heti kiitos tai suutun ja huudan loppupäivän" -tilannetta tulisi...[/QUOTE]

et jotain 6dl olis niitä maitotuotteita hyvä saada päivässä... Onkohan näin?

Kannattaa myös kokeilla jos ei sulta huoli niin jos isän sylissä huolis nokkamukista maitoa...
Meillä alussa oli ettei multa huolinu maitoa ku ties et vieressä oli tissiä :D

[QUOTE="haha";22628499]ja säkö luulet tosissaan että sun imetykses vaikuttaa tosiaan niin paljon lapses sairauksiin/allergioihin?? HAHA :D :D[/QUOTE]

2½v ja ei ole sairastellu ollenkaan eikä mitään allergioita... Imetystä 1v :)

olen juu huomannut sen että isän sylissä juo enemmän maitoa! mutta kun päivisin isä on töissä niin on pakko pärjätä yksin ;)

tuohon että pitkä imetys estäisi allergioita, olen kyllä kuullut jopa päinvastaistakin? en nyt ala väittämään täysin todeksi...
en myöskään täysin usko että imetyksellä täysin pystyy ehkäisemään allergioita.. onhan se geeneistäkin kiinni ;)

ja seuraavaa vauvaa en kyllä mielelläni imetä näin pitkään.. pää ei kestä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Meillä poika 1v;22628517:
et jotain 6dl olis niitä maitotuotteita hyvä saada päivässä... Onkohan näin?

Kannattaa myös kokeilla jos ei sulta huoli niin jos isän sylissä huolis nokkamukista maitoa...
Meillä alussa oli ettei multa huolinu maitoa ku ties et vieressä oli tissiä :D

itseäni imetetty 2 v ja allergioita ;D

Yhteistyössä